gister Bella en Ruby gewassen. Ik heb er zin in
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
gister Bella en Ruby gewassen. Ik heb er zin in
Ikke89 schreef:Tigress schreef:Hier ook er klaar voor! Interessante workshop gevolgd vandaag, dus morgen goed voorbereid op pad![]()
Ik moet echter wel weer even zoeken naar de showlijn...kan m niet meer vinden
Mocht je hem echt niet meer vinden, ik heb wel een reserve
toch heel erg bedankt!

Vraag me af hoe Ginny het zou doen op show, maar zal niet voor direct zijn. Is niet zo leuk zo alleen.
Bonna schreef:Ik vond het ook echt super leuk!
Rea had een goed, die had er nog voordat we aan de beurt waren al de pee in, en heeft de keurmeester bijna met een paar vingers minder naar huis laten gaan....oeps..
Ook nog maar eens goed oefenen op betasten en dergelijke
En nu snap ik waarom...alles was STOM
Gone!
Bezigheidstherapie
Jarvis is kapot, daar heb ik geen kind meer aan
Eenmaal in de auto is hij gaan slapen, en hij is enkel even wakker geweest om zich te verplaatsen van de auto naar de mand 
Noooooou, schiet mij maar lek. Ik ben uiteindelijk maar even een stukje met hem gaan lopen. Hij liep super, luisterde super. Ik was er klaar voor

) en vroeg haar vol stress of zij wilde
Naast haar stond Petra, die zei dat zij ook wel wilde. Heldin!
Haastig nummertje aan haar gegeven (natuurlijk wilde ineens de speld niet los
) en de riem aan haar gegeven. Jarvis vond alles best
Ze had gehaktbal bij zich, dus hij ging maar wat graag met haar mee
Typische man, liefde gaat door de maag 
Beide hebben ze het echt super gedaan, zeker als je je bedenkt dat zij Jarvis net een paar seconde kende 

Dat wordt een beetje lastig haha, maar toch een leuk compliment voor Harley!! Suusje1986 schreef:Goed opgelost toch zo! En super knap toch nog een zeer goed!! Echt een knapperd is het.
Oh en mijn zoontje heeft trouwens besloten dat hij een baby corgi wil van Sofie en HarleyDat wordt een beetje lastig haha, maar toch een leuk compliment voor Harley!!