Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
kiwiwitje schreef:en al grooooot
Flux schreef:Oh Oshaa, ik vind haar echt ontzettend leuk!Maar ook ik denk dat ze best eens een joekel kan worden hoor
Wel een prachtige joekel dan! Heel handig zo een plek instellen waar ze moet leren settelen! Veel plezier alvast met de Confidence class in januari!
cursebreaker schreef:Ik vind d'r ook echt zoooo knap en leuk, omg kijk dat snoetje toch! Echt prachtig is ze. En super tof voor Beer dat het spelen zo leuk gaat en zij zijn stijl van spelen ook goed handelt.
Sexier than a squirrell zie ik idd veel goede en leuke dingen van langskomen vaker. Spreekt me ook enorm aan, wat je daar allemaal tegenkomt, leuk!
kiwiwitje schreef:Kattenbak zindelijk?
Hoe doen ze dat met de entingen? Of worden ze getiterd?
fannetje schreef:Dat was ook het eerste wat ik dacht, kattenbak-zindelijk?
Maar je wil hem/haar pas bewust met 9 weken hebben of is dat vanuit de fokker?
Wat voor ras is het eigenlijk?
KootMiraDrum schreef:kiwiwitje schreef:Kattenbak zindelijk?
Hoe doen ze dat met de entingen? Of worden ze getiterd?
Ja, ze zijn de grote puppyren in gegaan, meer ruimte, en er staat een bak in met kattebakgrit. Eerst houtkorrels, maar nu korrels op basis van papier. Alle 9 zijn nu al volledig zindelijk op die bak. En ja, uiteraard moeten we zelf aan de bak met gewoon zindelijk maken.
Zijn gisteren gechipped en eerste enting gaat er volgende week in.
Mijn 6 1/2 mnd oude dame heeft 3 entingen gehad, en is begin van de maand getiterd en boekje is getekend voor 3 jaar (behalve Weil).
cinniz123 schreef:Ik heb ook wel het idee dat er een aantal dierenartsen maar wat doen wat betreft titerbepaling.
Als je zelf dat traject in gaat is een beetje wijsheid hierin zeker geen overbodige luxe.
Maar gelukkig hebben we dit topic!hoop van geleerd toen.
Gaupa was ook bij ons net voor oud en nieuw omdat moeders haar pups echt zat was.
En ging hier gewoon goed maar was wel benieuwd omdat je gewoon geen idee hebt hoe ze het zullen ervaren.
kiwiwitje schreef:Op 6,5 maand mogen ze niet afgetekend worden voor 3 jaar.. dat mag pas vanaf 1 jaar. Maar op 9 weken krijgen ze normaliter een 2e vaccinatie. Hoe doen ze dat dan met verhuizen? Want een pup net gevaccineerd verhuizen of direct moeten vaccineren in de eerste dagen thuis heeft niet mijn voorkeur. Ook ivm ziek worden/niet fit zijn van een enting.
Als ze haar dus niet enten voordat ze verhuist (die 9 weken) dan zou ik dan direct beginnen met titeren. Voorkeur zeker dan vaccicheck.
Hier doen ze, mits ik hem gebruik ook altijd alles voordat ze weggaan op de indoor pet toilet. Maar kattenbak klonk een beetje gek haha