Hij vindt het wel een leuk kippetje?
Die gaat straks vast als een macho door de kamer heen 
Dat gaat vast een goede match worden! Zo leuk wanneer vogels verliefd worden
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
hij doet ook ontzettend macho
en wie weet kan ik hem nog wat leren. Zo heeft Solo ook leren zwaaien
Als ze maar bij je kan zitten (en dan het liefst met haar koppie in je nek) is het wat haar betreft helemaal goed 
dus helaas gaan ze er nu dan ook alleen uit als ik nergens (meer) heen hoef of dat dit pas heel laat op de avond is zodat ik hem niet hoef te vangen ofzo
Maar goed… geduld, geduld, geduld. Het komt vast goed! 
uiteindelijk mocht Tommy wel naast haar zitten. Ze was zo moe van alle indrukken! Vanochtend riep ze nog wel haar familie. Vind dat zo zielig, arme beestje snapt helemaal niet wat haar is overkomen natuurlijk
gelukkig is Tommy altijd in haar schaduw en trekken ze wel naar elkaar toe. Althans: Tommy stalkt haar en ze is nog een beetje emotioneel onbeschikbaar maar ze kruipen wel tegen elkaar aan al
ze is zo lief! Ze stapte gisteravond zo op bij ons
weer heel anders van karakter dan onze mannen maar ze lijkt wel balans meer te brengen. Kyto vind het wel leuk dat ze er is en blijft in de buurt van de andere twee maar hij zoekt geen toenadering zoals Tommy dat doet. Hij vindt het allemaal wel dikke prima zolang hij maar eten krijgt. alleen gisteravond was hij heel gestrest omdat hij niet op zijn slaapstok kon zitten, sorry jongen dat is mijn fout
En de mannen trippelen er dan zo leuk omheen terwijl ze zelf denken dat ze een stoere bink zijn 

met clickeren beloon ik ook met trosgierst. Maar zodra je iets anders gaat doen met je hand dan fladdert hij weg.
altijd leuk als ze elkaar in ieder geval wel mogen allemaal. Is toch spannend

Dat kan wel even duren natuurlijk.
of eigenlijk juist heel slim dus
Hij schrikt zich iedere keer kapot wanneer ik hem wil belonen
opstapvinger, verschillende zitstokken. Ik ken de truukjes van mijn grasparkieten van vroeger.
hij denkt dan gewoon 'ok dan niet'
het is nog wel een duidelijk klikgeluid maar toch wel het minst 'hard'.

) in 1 hand en in m’n andere hand het trosgierst.

ze gaan wel samen gezellig op pad en ze kunnen niet zonder elkaar . Tommy is alleen heel verlegen en een beetje onder de indruk van deze knappe kip
en hij kwam er dus bij zitten en eet zonder problemen eiwit uit m’n open hand.

Wat een heerlijk onschuldige baby is ze nog haha!
Maar dat klinkt wel heel goed! Hij durft je dus best te vertrouwen, alleen trekt hij mooi zijn eigen plan