Pepperrr schreef:muzzy17 schreef:[ [url=m/3hmLOT.jpg]Afbeelding[/url] ]
De 1e is vervelt! Is een vrouwtje toch? Lijkt alsof ze een kroontje heeft.
Zoals ik het kan zien een mannetje
Lijkt mij ook een mannetje.
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
karuna schreef:Geen idee de sprietjes lijken wel kort. En het lijfje is wat plomp. Ik gok op dame.
Lori gaaf
Zoolgangster schreef:karuna schreef:Geen idee de sprietjes lijken wel kort. En het lijfje is wat plomp. Ik gok op dame.
Lori gaaf
Mijn jongedame is nu al plomper... Ze is stiekem nog een keer verveld, denk ik.
Ondertussen hier een drama gehad... Hatchling kwam uit het ei, maar de pootjes bleven te lang in het ei vastzitten, droogden zo op met als resultaat kromme pootjes, die nooit recht zouden worden. Ze kon niet klimmen, en viel steeds om. Als ik een blaadje bij het bekje hield, probeerde ze te eten, maar ik zag niet dat er een gaatje in het blad ontstond.
Haar na verdoving met kruidnagelolie in de diepvries doen leek me het meest diervriendelijk, zucht...
karuna schreef:Lor1 heb je ook fotos dadelijk
lor1_1984 schreef:karuna schreef:Lor1 heb je ook fotos dadelijk
Dit zijn de Lonchodiodes sp Ilocos nu:
[ [url=m/L7JNHp.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/DNT3rl.jpg]Afbeelding[/url] ]
En zo worden ze:
http://www.adanacanliyem.com/index.php? ... duct_id=98
Vrouwen worden 14-15cm, de mannen een heel stuk kleiner maar die worden mooi rood.![]()
De PSG 9 zullen nog in het ei zitten wanneer ze arriveren.
karuna schreef:Ik zit in het oosten van het land. Je zou dan man vrouw over houden zelf lijkt me? Eitjes die ook bijna uitkomen maar in betere conditie zijn ook welkom.Dan is de lol van het uitkomen er ook nog.
Ik blijf de eitjes wel gewoon verzorgen maar vrees ervoor. De verse eitjes van mama takje liggen hier natuurlijk nu ook op een stabiele temperatuur. Maar die hebben minstens 6 maanden nodig om uit te komen ga ik van uit.