Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
beatje schreef:Het verbaast me wel dat het halen van kippen als essentiële verplaatsing word gezien. In België levert je dat een boete op. De hele handel ligt ook plat hier. Alle 2e hands verkopen eigenlijk.
Lukasje schreef:Veel plezier vandaag!
Serenity350 schreef:Pandora2 schreef:Nu krijg ik hier een beeld bij van een toompje kipjes die vanachter het hoekje de straat komen opgewandeld op zoek naar hun nieuwe verblijf...![]()
![]()
Ik ben een beetje verpest geloof ik
Bokkers doen dat toch gewoon zo:
[ Afbeelding ]
Serenity350 schreef:Pandora2 schreef:Nu krijg ik hier een beeld bij van een toompje kipjes die vanachter het hoekje de straat komen opgewandeld op zoek naar hun nieuwe verblijf...![]()
![]()
[ Afbeelding ]
![]()
[ Afbeelding ]
eva1969 schreef:Oe net op tijd voor de kipjes komen topic gevonden! Wat een prachtig hok met ren hebben jullie gemaakt!
Mizora schreef:Ik vrees dat we dan wel voor ons leven mogen vrezen. Kippen zijn over het algemeen gewoon echt niet aardig naar alles dat kleiner of zwakker is dan hen. Ze vangen trouwens ook muizen of ratten als ze snel genoeg zijn.
![]()
[ Afbeelding ]
_San87_ schreef:Ja, ik ook. In theorie zou het goed moeten gaan, we kunnen overal heel makkelijk bij, alle zitstokken kunnen eruit, ventilatie ziet er goed uit en de temperatuur is goed.
Ik heb een emmer en kattenbakschepje voor de keutels.
Als de kippen voor ons maar vriendelijk zijn, er komt toch geen ander dier bij in. Vriendje had t over cavia's, maar dat zie ik toch niet zo zitten.
belle_boef schreef:_San87_ schreef:Ja, ik ook. In theorie zou het goed moeten gaan, we kunnen overal heel makkelijk bij, alle zitstokken kunnen eruit, ventilatie ziet er goed uit en de temperatuur is goed.
Ik heb een emmer en kattenbakschepje voor de keutels.
Als de kippen voor ons maar vriendelijk zijn, er komt toch geen ander dier bij in. Vriendje had t over cavia's, maar dat zie ik toch niet zo zitten.
Mocht het kattenbak schepje te klein of slap blijken. Ik gebruik een metalen blik van het stoffer en blik. Kan je ook goed de bodem mee schoonkrabben als het aangekoekt zit
_San87_ schreef:Als kippen dat formaat zouden hebben zouden ze echt zoooooo snel zijn.
beatje schreef:Wij hebben een kuiken.. 1 kip is aan het broeden en een andere kip is met het kuiken er van door. Ze loopt er heel trots mee rond zorgt er goed voor,maar heeft er niks voor gedaan. Gaat nog wel wat worden ,het is een brahma kuiken en de moeder die het kuiken gekuikennapt heeft een zijdehoen .