Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
ILoveJip schreef:Ik moest juist super erg wennen aan de hoeveelheid aandacht die ik moet geven aan Abby & Luna.
En ook aan dat ze echt niet naar me uithalen
XxLiEsJuHhxX schreef:Ook dat herken ik bij mijn vorige kat. Als kitten kwam hij de 2e paar weken vaak op schoot liggen, daarna jaren zo goed als niet. Misschien is het op het begin een soort van steun zoeken en zo gauw ze zich meer thuis voelen ze die steun niet nodig hebbe en het dan werken aan de band is tot ze de genegendheid weer zoeken ofzo?
XxLiEsJuHhxX schreef:Mijn vorige kat vond het nooit zo heel erg als ik overdags weg was. Was ik echt een 24 uur weg ofzo, dan was hij altijd wel heel erg blij als ik er weer was.
Maar wel de rede waarom ik graag meer dan 1 kat wilde hebben nu zodat ze elkaar hebben ook als wij er niet zijn.
Citaat:Shiro is hopelijk ondertussen zijn balletjes kwijt. Zo rond 2 uur kunnen we een telefoontje verwachten erover. Hopelijk geld hier toch ook wel 3x is scheepsrecht![]()
En zaterdag komt een vriendin onze knappe nieuwe dame brengen![]()
Ik kan echt niet wachten hihi
Lukasje schreef:Goh, dat mijn dieren moeten verhuizen voor een bankstel kan ik me echt niet voorstellen. Ik heb zelfs speciaal een lederen bankstel gekocht omdat dat makkelijker is voor het onderhoud met de haren.
Maar ja goed, niet iedereen is hetzelfde.
Hopelijk vind je een fijn huisje voor ze. Mooie katten!