Toen mijn knoop kwam, was ‘ie fout gemonteerd. Wildkleur voorkant, rooie achterkant. We zijn naar de dierenarts gegaan om het te laten herstellen, maar die bakte er eigenlijk niks van. Het resultaat is dus die knoop die ik eerder postte. Ik durf echt niet meer terug hoor, wie weet wat er dan van gemaakt wordt? Ik heb ermee leren leven....
Zo was het 7 jaar geleden:
xsensibel
Geplaatst: 09-07-19 18:41
Die van mij is pas 12 weken en heeft nu ook verschijnselen...
Och arme. Ik hoop dat dit goed gaat komen, wat vreselijk!
cissy
Geplaatst: 09-07-19 22:00
OMG het is serieus een epidemie! Ik krijg volgende week een kitten en die is ook al besmet... dacht ik nog dat ik m van ver weg zou halen dat er dan geen last zou zijn, helaas weer genept. Zal ik m terugsturen met vliegtuig?
In september oogsten en dan kan de kat weer in winterslaap in huis.
NatasjavE
Geplaatst door de TopicStarter: 10-07-19 11:06
Ahh das wel gezellig.
Ik heb hier dus de door rien10 voorgestelde handeling 6 seconden op funny en normaal nogmaals uitgevoerd en er daarna Mexicaanse kippenbouillon ingegoten. Dat is een behoorlijk pittig soepje kan ik zeggen.
Nou ze doen het weer hoor.
Ze gaan nu wel als Speedy Gonzales door het huis. En de kattenbak ruikt ook een beetje vreemd(stinkt als de hel)
Maar dat nemen we maar voor lief.
Jindai
Geplaatst: 10-07-19 11:08
Ik werd door een andere bokker op dit topic gewezen en na het helemaal gelezen te hebben en verschrikkelijke foto's te hebben gezien, dacht ik nog 'Zo, bof ik even dat die epidemie mijn kat voorbij gegaan is!'
Dus ik naar buiten en m'n kat geroepen, om gewoon even lekker te knuffelen. Maar ze kwam maar niet en ik maar zoeken. Even later trof ik haar zo aan;
Dus deze is ook stuk Welk schroefje moest ik nou ook alweer waar aandraaien??
Knopjes, geen schroefjes. Funny en Normaal tegelijkertijd 3 seconden ingedrukt houden. Dat werk. Succes. Was je erg geschrokken dat het bij jouw kat nu ook zo is? Sterkte hoor.