Mera is ook echt zo'n dotje
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Mera is ook echt zo'n dotje
Super lief zijn ze samen! Oma Lupa vind het nog maar mwah.

Zoiets kleins …..
En zo'n vier kilo groot. Haar attitude is groter dan haar lichaam volgens mij. Het is echt een dame met karakter. Ze heeft Bodhi om haar staart heen gewikkeld en ook bij oma Lupa begint ze haar strepen te verdienen, maar dat kost iets meer moeite. Het is een dame die weet wat ze wilt.
).
Maar verder deed ze het toch wel heel dapper! Gewoon met enige regelmaat herhalen dan komt het vast goed. Ze voelt zich heel stoer dus daar kunnen we mooi gebruik van maken. 

Op deze manier kan ik alleen maar zeggen dat ik absoluut niet mag klagen 
Jut & Jul zijn door een fotograaf uitgenodigd voor een shoot. Eind deze maand gaan ze dus samen op de foto .. best wel spannend maar ook een eer.
xoranlover schreef:Wat zijn die 2 leuk samen!
Ik ben het vergeten maar sport je ook met je oudere honden?

Was het topic een beetje vergeten toen dacht ik van nou dan kan ik mooi de foto's van de shoot posten maar daar heb ik mij even in vergist, haha.
Ze kan ondertussen al zit, af & een pootje geven. Plaats is voor haar de bench en dat doet ze ook rete enthousiast. Het commando blijf komt er ook langzaam aan in. 

De rest komt eind van de maand.

Een begin gemaakt aan de oefening 'sta' en het 'voorkomen'. Zelf ben ik al bezig met de oefening 'blijf' en het 'poot' geven kan ze ook al.
(bus, blaffende honden, skates) maar we werken er gewoon verder aan.

Uiteindelijk ging madam er zelf in liggen ….
Toen mochten we een halfuurtje wachten en dat heeft ze voorbeeldig gedaan. We hebben wat oefeningetjes gedaan en ik had de kong met lekkers meegenomen.

Dan moet ze weer alleen want de rest is op 3 jaar afgestempeld