xoranlover schreef:Wat zijn die 2 leuk samen!
Ik ben het vergeten maar sport je ook met je oudere honden?
Met Lupa vanzelfsprekend niet meer. We zijn al blij als ze haar rondje om de sloot kan wandelen & op vakantie wat kan rondrazen. Met Bodhi heb ik verschillende aspecten van de hondensport uitgeprobeerd en we zijn blijven hangen bij de Frisbee. Helaas door mijn gezondheid is dit stil komen te liggen - en daardoor ook weer door hoe de club reageerde. Nu heb ik een club hier in de buurt waar we binnenkort weer gaan beginnen, maar eerst de puppycursus met Mera
Verder wordt er lekker gewandeld, gehersenwerkt en gespeeld.
Ja .. ze heeft de bijnaam 'Draak' en 'Diva' al gekregen, dus dat zegt wel voldoende toch? Maar ik ben ook wel helemaal weg van haar hoor. Het is natuurlijk even wennen en veel aanleren en hier en daar wat dingen afleren, maar ach. Vannacht heeft ze de hele nacht doorgeslapen en gaf om half 7 aan dat ze naar buiten moest - dat klopte ook. En toen heb ik haar gewoon mee naar boven genomen waar de andere honden ook zijn. En is ze naast mijn hoofd en bij Bo op bed in slaap gevallen. Ja heerlijk … Het is een gigantisch vrolijk en vriendelijk hondje. Als ze iets spannend vind gaat ze op d'r kont zitten en kijkt naar het 'enge-iets' tot het weg is of niet meer spannend is en dan loopt ze weer verder. Ik keur het goed!