Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
kiwiwitje schreef:Matrasje voor de kist leggen en er lekker bij gaan liggen/zitten![]()
Deed ik ook. Ik had wel een fijne kist. De lange zijde kon er grotendeels uit zodat er alleen onderaan een opstaande rand was. Dus kon er makkelijk bij
[ [url=m/hlAZQ6.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/uHVSy4.jpg]Afbeelding[/url] ]
Lestrange01 schreef:kiwiwitje schreef:Matrasje voor de kist leggen en er lekker bij gaan liggen/zitten![]()
Deed ik ook. Ik had wel een fijne kist. De lange zijde kon er grotendeels uit zodat er alleen onderaan een opstaande rand was. Dus kon er makkelijk bij
[ [url=m/hlAZQ6.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/uHVSy4.jpg]Afbeelding[/url] ]
Die ogen![]()
Ze heeft lekker op de bank gezetten zodat wij tv konden kijken.
Nou echt ongelooflijk... maar ze is nog steeds niet begonnen. We hebben nu dus een probleempje want mijn broertje en zusje zijn jarig en we gaan uit eten, maar of dat nu kan.. het punt is dat we naar de watertuin gaan en ze gratis zijn op hun verjaardag![]()
Niet alleen dat, maar dinsdag is ook de enige vrije dag van onze dierenarts wat betekent dat mocht ze een keizersnede nodig hebben dan moeten we ergens anders naartoe. Ze heeft wel echt haar best gedaan om het zo onhandig mogelijk in te plannen. Ben overigens ook tot 6 uur sochtends opgebleven met mijn moeder, dus we zijn nu helemaal kapot op hun verjaardag
Lestrange01 schreef:We hebben helaas niemand om op te passen wanneer wij weg zijn..
Ja sleeuwijk is waar wij voor de oldies altijd heen gaan. Ze hebben zo'n fijne techniek voor keizersnedes! Maar wij hebben naar onze dierenarts praktijk gebeld en we hebben geluk want de dierenarts werkt wel vandaag! Gelukkig