Ik blijf volgen, zodra ik weer een eigen huisje heb zou ik ook graag weer een konijnenduo willen.
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Dieuwke_ schreef:Best druk! Wel fijn dat je er zo goed over nadenkt, ik hou wel van bewuste fokkers
Ik blijf volgen, zodra ik weer een eigen huisje heb zou ik ook graag weer een konijnenduo willen.

Froukje_J schreef:Ik vind het zo jammer dat je voor Mij ver weg zit....
Ze kunnen ook makkelijk wat langer hier blijven als dat nodig is
SparkYY_8 schreef:224 km enkele reis...Dieuwke_ schreef:Best druk! Wel fijn dat je er zo goed over nadenkt, ik hou wel van bewuste fokkers
Leuk!! Je kan me volgen op Facebook, dan kan je een beetje kijken wat je leuk vindFroukje_J schreef:Ik vind het zo jammer dat je voor Mij ver weg zit....
Waar woon je ergens?
Het is maar net hoe je het organiseerde, over het algemeen komen mensen uit het hele land bij mij en combineren het vaak met een dagje weg in de buurtZe kunnen ook makkelijk wat langer hier blijven als dat nodig is
Nassie schreef:Oooh dit is te schattig![]()
Wat een lieve zachte bolletjes.
Ik heb ook twee NHD'tjes in de tuin zitten. De voedster is een otterkleurige dame en de ram een siamees-blauw kleurige man.
Zo lief en schattig die twee.
Het viel niet mee om ze uit elkaar te houden, ze zijn zo hetzelfde! Vier rammetjes en vijf voedstertjes. 

die gaan veel baasjes gelukkig maken!

8 schatjes, eigenlijk waren het er 9 maar eentje was zo klein en is helaas overleden... we hebben nog geprobeerd extra te voeden bij een andere voedster maar dat was helaas niet genoeg

Alleen ontzettend lastig om een goed tentoonstellingsdier te fokken. Scheelt dat jij ze als huisdier fokt
Ik fok inderdaad niet voor tentoonstelling al kan het zijn dat bij dit otter-bruine nestje een aantal kleintjes mogelijk wel geschikt zijn. Dus wie weet!
Ik heb dit ook nog nooit meegemaakt, moet de moeders ook voeren bij het leven! Onbeperkt brokjes, veel goed hooi, elke dag vers gras en scheuten van de beukenheg, laat die melk maar stromen!
En van een oude fokker hoorde ik dat als een voedster niet genoeg geeft, een klein beetje koemelk in het drinkwater ook werkt. Maar dit heb ik zelf nog niet hoeven te proberen