Ik blijf volgen, zodra ik weer een eigen huisje heb zou ik ook graag weer een konijnenduo willen.
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Dieuwke_ schreef:Best druk! Wel fijn dat je er zo goed over nadenkt, ik hou wel van bewuste fokkers
Ik blijf volgen, zodra ik weer een eigen huisje heb zou ik ook graag weer een konijnenduo willen.
Froukje_J schreef:Ik vind het zo jammer dat je voor Mij ver weg zit....
SparkYY_8 schreef:224 km enkele reis...Dieuwke_ schreef:Best druk! Wel fijn dat je er zo goed over nadenkt, ik hou wel van bewuste fokkers
Leuk!! Je kan me volgen op Facebook, dan kan je een beetje kijken wat je leuk vindFroukje_J schreef:Ik vind het zo jammer dat je voor Mij ver weg zit....
Waar woon je ergens?
Het is maar net hoe je het organiseerde, over het algemeen komen mensen uit het hele land bij mij en combineren het vaak met een dagje weg in de buurtZe kunnen ook makkelijk wat langer hier blijven als dat nodig is
Nassie schreef:Oooh dit is te schattig![]()
Wat een lieve zachte bolletjes.
Ik heb ook twee NHD'tjes in de tuin zitten. De voedster is een otterkleurige dame en de ram een siamees-blauw kleurige man.
Zo lief en schattig die twee.