Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Hananass schreef:Wauw! Wat is het topic lang geworden![]()
Ik heb gisteren te horen gekregen dat de teef gedekt is en waarschijnlijk halverwege november pups krijgtDus nog even geduld hebben hier...
Ik ben wel verliefd op de dobermann pupWilde in eerste instantie ook een dobermann, maar mijn vriend wilde dit niet
kiwiwitje schreef:Hananass schreef:Wauw! Wat is het topic lang geworden![]()
Ik heb gisteren te horen gekregen dat de teef gedekt is en waarschijnlijk halverwege november pups krijgtDus nog even geduld hebben hier...
Ik ben wel verliefd op de dobermann pupWilde in eerste instantie ook een dobermann, maar mijn vriend wilde dit niet
Spannenddd! Ze is al drachtig gescand? Of is het echt nog afwachten?
Hananass schreef:De teef is uiteindelijk later loops geworden, dus net pas drachtig. Wordt het eerste nest, dus dat maakt het natuurlijk extra spannend. Ik had stiekem wel gehoopt dat ik de pup nog voor het nieuwe jaar kon krijgen, maar dat gaat helaas nietDus voor mij is topic wel erg passend met 2019
Boemklatsch schreef:Ik zie nu pas dat er al een 2019 topic is! Wij willen volgend jaar, misschien, al gaan kijken naar een 2e hond/pup. Hebben nu een Duitse pinscher van 1,5 jaar, dus als die wat klaar is met puberen en wij zijn verhuisd zou een 2e pup welkom zijn.
Nu nog eens worden over wat voor iets we willen.
Lessie schreef:Ik heb gisteren contact gehad met een labradoodlefokker. En jeetje, ik wist dat die honden een prijskaartje hadden en dat vind ik ook totaal niet erg. Maar dit ging wel echt even mijn pet te boven..![]()
Heel jammer, want ik vind het echt hele leuke honden.