Estera schreef:Heb de foto's even aan mijn broer laten zijn, hij is zelf jager. Zegt dat het een bokje is van afgelopen jaar en acht het waarschijnlijk dat het door mens en fles is groot gebracht, waarna het weer in de natuur is los gelaten. Op mijn vraag of zo'n diertje het dan zelf kan gaan redden was het antwoord dat het diertje grote kans heeft in de natuur door zijn gedrag een verkeerde hond tegen te komen....
Ik vind het heel bijzonder TS!! Lekker van genieten en lekker laten lopen.
Zou aan de manier van opvoeden kunnen liggen maar een ree die in het wild is geboren en met de fles groot is gebracht maar wel "buiten" is opgevoed zijn naar mijn ervaringen nog niet eens zo tam als deze. Doorgaans kennen ze ook vooral degene die ze groot gebracht heeft en reageren daar wel anders op dan echt vreemde mensen.
Als het dier met de fles groot is gebracht dan denk ik wel echt in huis en zeer klein/jong en samen met honden. Vaak zit het instinct er echt van jongs af aan in en dat krijg je er niet zomaar uit. Achja helaas zullen we het nooit weten wat het beestje meegemaakt heeft.
Maar goed hopelijk komt het goed met hem. Wel ontzettend sneu als hij zo gek is op je honden en die naar binnen moeten. Wie weet vindt hij straks meer aansluiting bij de paarden.