Ondertussen alweer lekker er op uit geweest met Jarv

Hi

[BB-ITP] Jarvis, de goed ''gemutste'' corgi
Onze rieten mand heeft een drastisch lagere instap inmiddels. Elke ochtend ruim ik nieuwe stokjes op
Sloopbrigade
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Sloopbrigade

) rent 'ie voor me weg (gevolg was braaksel op het kleed
) en zo kan ik nog even door gaan
En het ergste van alles is nog dat je niet mag lachen
Ik ben serieus bezig op zo'n moment
Al voelt het niet zo als hij weer eens met een verzameling ondergoed aan komt zetten en er rond mee paradeert
Ophélia is echt de koningin in 'pak me dan, als je kan' spelletjes, tot onze grootste ergernis soms..
En tegelijkertijd frustreert het je, maar vind je het stiekem ook wel grappig en ja, als je dan begint te lachen hebben ze al helemaal gewonnen. Lien_ schreef:Hij is nog steeds prachtigtijdje wat minder actief geweest op bokt, en toen zag ik hem voorbij komen op facebook in de disapproving corgis group
herkende hem meteen.
Leuk dat je hem herkende 
Jackytje schreef:Ooh, dat 'je kan me toch niet pakkeeuuh' trekje is héééél herkenbaarOphélia is echt de koningin in 'pak me dan, als je kan' spelletjes, tot onze grootste ergernis soms..
En tegelijkertijd frustreert het je, maar vind je het stiekem ook wel grappig en ja, als je dan begint te lachen hebben ze al helemaal gewonnen.
Hij heeft gisteren de slof van mijn moeder te pakken gekregen en binnenstebuiten gekeerd. Daarbij heeft hij een gaatje gemaakt in de punt van de slof...om vervolgens heeeel onschuldig er weer mee vandoor te gaan nadat hij het zachtjes weer heeft weggepakt bij mijn ma. Beetje van ''Als je het niet ziet, dan is er ook nooit iets mee gebeurd''
Vervolgens begin je te lachen en dan is het avontuur van de clown compleet 
Pandora2 schreef:Die laatste foto...![]()
![]()
Wat een heerlijk grappig beestje is het toch, elke dag ook feest in huis zo te lezen
Edit; ik las net een stukje over de Corgi op de site van de rasvereniging... '' ze hebben aanleg zich overal mee te bemoeien ''![]()
Iets met ''oh, je gaat naar de keuken? Ik help je wel''. ''oh, je doet de was? Kom maar, ik neem dit shirt alvast mee
''
Jarvis zijn spel wil nog wel eens wat aan de ruige kant zijn, vind 'ie heerlijk. Gelukkig was deze pup daar ook wel voor in

Pandora2 schreef:MwahahahahaaaaDie kop van die boxer ook...auw,je hangt in mijn lip
![]()
![]()
Ik wil ook zo'n hondje

Solly

Pandora2 schreef:Geweldig familieportretIk word altijd zo vrolijk van jouw foto's
Waar gaat die stok met dat hondje naartoe ?
Zo zitten wij ook regelmatig. Zeker als hij weer eens te groot denkt met zijn speelgoed 
Hij deed het super. Hij mankte wat (ongelukje met spelen vermoedelijk
), maar dat mocht de pret niet drukken. We werden in het diepe gegooid om te kijken of we al dingen onder de knie hadden (Ik heb totaal geen ervaring, heb enkel wat filmpjes gezien op youtube
)
Knappe Ophélia
Wat een guppie was ze toen ook nog echt
Ze vond die groene mat vreselijk om op te lopen. Ze kende de handler ook niet dus ze vond het allemaal nog wat lastig. Ook zo zoet hoe ze heel blij naar de jury loopt. We hadden die dag 1ste prijs kunnen bemachtigen moest ze netjes hebben meegelopen, maar helaas was ze een beetje 'all over the place'.
! 
Jarvis mag model staan bij een workshop van kynofocus
Toch best wel leuk dat we allemaal nieuwe ervaringen op ons pad krijgen