Hallo mensen! Ik wilde even met jullie delen hoe knap ik ben! Als ik moet plassen of poepen ga ik in de gang zitten, blaf wat, kijk mijn vrouwtjes om en om aan en kijk daarna strak naar mijn riem die aan de kapstok hangt. Ik weet namelijk bést waarvoor die bedoeld is!
En soms piep en blaf in in de kamer en dan gaan ze gauw met me naar buiten... En dan ga ik gek doen op het grasveld. Dan hoef ik eigenlijk niks maar de vrouwtjes denken van wel. Gefopt!
Goeiemorgen mensen!!! Ik wilde julie even laten weten dat ik vanmorgen in de hele wijk los naast het vrouwtje heb gelopen! Er was hélemaal niemand behalve wij dus ik werd niet afgeleid. Nou ja, één keertje want toen zaten er twee dikke duiven in het gras en ze zagen eruit alsof ze wel met me wilden spelen dus ik zat er héél ernstig over na te denken om naar ze toe te rennen. Maar toen riep het vrouwtje mijn naam en ging ik naar haar toe en kreeg ik een koekje.
Ik wilde ook wat dingen opeten maar dan zei vrouwtje 'nee' en ik weet heel goed wat dat betekent (al luister ik er vaak niet naar) en dan liet ik het voor deze ene keer maar liggen.
Alleen het laatste stukje naar huis vond ik moeilijk want ik wilde héél graag laten weten dat ik wist waar het was. Vrouwtje hoefde me niet meer de weg te wijzen dus toen hoefde ik ook niet bij haar te blijven lopen tóch? Dus ik heb gerend naar de voordeur en ben daar netjes op het stoepje gaan zitten.
Had ik jullie trouwens al verteld over mijn favoriete plekje? Iedereen lacht me altijd uit en zegt iets als "wacht maar tot je groot bent!"
Wat een toffe pup. En een toffe schrijfstijl. En gelardeerd met toffe foto's... ja, gewoon een tof topic! Ik hoop dat je nog lang updates blijft plaatsen!
Hallo fans! Inmiddels ben ik alweer 12,5 week oud! Ik heb vorige week mijn prikje gehad en de dierenarts verbaasd laten staan... Hij dacht dat ik een kilo of 1,5 was aangekomen maar ik weeg nu 10,5 kilo en dat is dus mooi 4 kilo meer dan toen hij me voor het laatst zag
Maar ik ben niet dik hoor! Ik word langzaam een slungel!
Het gaat heel goed met mij. Ik loop inmiddels af en toe los, ook om met hondjes te spelen. En ik kom altijd snel weer bij het vrouwtje als ze me roept (en als ze snoepjes heeft) en dan ga ik netjes zitten!
Ik kan ook al goed kusjes geven en héél soms een beetje alleen thuis blijven.
En ik heb gehoord dat ik misschien over een tijdje naar een échte sjoo mag omdat ik zo mooi ben. Mijn mama is ook op een sjoo geweest en die had veel geetjes en uutjes maar ze zeggen dat ik misschien wel alléén maar uutjes zou kunnen krijgen.
Ohja en ik slaap meestalsoms de hele nacht van elf tot acht! En ik luister meestalsoms heel goed als ik iets niet mag of iets 'los' moet.
Behalve als de plumeau hier rondloopt en de aandacht opeist. Dan ren ik blaffend achter haar aan en dan doet zij pssssssjjjjt en dat vind ik een heeeeel leuk spelletje