En deze vond ik wel t gaafst van gister dagje vogel spotten
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
ben gek op vogeltjes in de tuin! Vroeger werd er mij altijd gezegd dat je ze enkel mag voederen als het sneeuwt, maar dat is dus niet zo? _Hinneke schreef:Ik volg ookben gek op vogeltjes in de tuin! Vroeger werd er mij altijd gezegd dat je ze enkel mag voederen als het sneeuwt, maar dat is dus niet zo?
Ik begon er mee zodra het roodborstje me zat aan te kijken, dat was zo halverwege de herfst. Tot einde maart ongeveer..
Vandaag ook weer veelvuldig gezien. Heerlijk brutaal donderstraaltje, het is het brutaalste vogeltje hier. Heb er nog niet meer dan 1 tegelijk gezien, maar als het er maar 1 is had het nu het formaat struisvogel moeten zijn, gezien wat die aan voer op eet.
Ook zo'n voeder silootje met een soort van vetstaaf erin, heeft wel een paar gaten gekregen maar lijkt meer uit een soort nijd er in te zijn gehakt..

malih schreef:We wonen nu in amsterdam Het enige wat ze hier kennen zijn duiven. Maar straks in ons nieuwe huis wil ik weer vetbollen gaan maken.
Neonlight schreef:Ik heb zojuist de nog enige missende mees gespot, de staartmees.Ook direct een koppeltje wat er zat. Leuk, hopelijk zien we ze vaker, want de kuifmees, pimpelmees, kookmees en zwarte mees zitten hier doorlopend.