Train ook wel met andere ballen. Maar voor een tennisbal wil hij nog wel een moord plegen, als het moet

Thuis moet al zijn speelgoed kapot. En hij krijgt ook alles kapot.
Dus tennisballen (van kong) gebruik ik alleen met training.
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
EmptyWords schreef:zou maar zo kunnen hoor nowyloverchels maakt gewoon niets kapot. ze kan ook echt verdrietig zijn als de jack aan een knuffel van haar heeft lopen trekken en er dan een poot af is.
Tjinta schreef:love_western.
Jaaa precies dweilen ook feest.![]()
Ik lach me slap maar handig is echt wat anders.
Kyra komt uit een foklijn die puur en alleen voor pakwerk en bewakingswerk gefokt wordt. De Hundeführer die haar uit de kennel heeft gehaald is een hele bekende hier in Duitsland. Hij heeft haar ook getraind. Dus ik heb die informatie gekregen van hun dat ze getraind hebben.
Als echt jonge pup van nog geen 4 maanden heeft de fokker al geprobeerd haar aan het bijten te krijgen.
Ze was niet 'scherp' genoeg.
Gelukkig ben ik consequent. Dat is een noodzaak bij alle honden hier in huis.
Het bijten in meubels e.d. heb ik goed onder controle. Alleen het 'pakwerk' achtige gedrag nog niet. Daar heb ik weinig kennis van.
nowylover schreef:EmptyWords schreef:zou maar zo kunnen hoor nowyloverchels maakt gewoon niets kapot. ze kan ook echt verdrietig zijn als de jack aan een knuffel van haar heeft lopen trekken en er dan een poot af is.
Ik had graag gewild dat Ziva daar ook iets meer van mee had gehad. Alles maar dan ook echt alles moet kapot, niets is veilig bij haar helaas.![]()
Geweldig dat ze dan verdrietig is omdat er iets kapot is door je jack
Tjinta schreef:love_western Heb hem direct besteld. Thanks.
Op het moment dat iemand staat te zwaaien met de armen springt ze er naar. Ze bijt niet door maar zet wel de tanden erin.
Natuurlijk wil ze graag spelen tis een hond van 15 maanden oud. Dat doet ze door te bijten, niet vast maar bek open.
Ook als zij denkt speeltijd: snapt ze in het langslopen. Dat straf ik af met Nee!
Ze laat op commando dus wel direkt los maar ik ben er gewoon niet gerust op dat er niet een keer iets pijnlijks gebeurt. Vandaar dat ik graag meelees en wat met de tips doe.