Rocco_Love12 schreef:Jemig die groeit als kool! Op welke dag ga je de cursus lopen?
Op de woensdag

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Thesserd schreef:_San87_ schreef:Wat een gave hond.
Ik vrees de dag dat dit een modehond wordt wel.
Dan wordt t nog gezellig op straat...
Danique_G schreef:IT'S SO FLUFFY I'M GONNA DIE
_San87_ schreef:Nou... Maar ik zie het wel gebeuren. Mensen kennen het ras niet, zien hem lopen of zien foto's raken verliefd en moeten ook zo'n lieve lobbes hebben, lezen zich niet in en daar heb je de poppen aan het dansen.
Voor dit soort honden is gewoon geen plek in NL, naar mijn mening.
Jolandaa_ schreef:_San87_ schreef:Nou... Maar ik zie het wel gebeuren. Mensen kennen het ras niet, zien hem lopen of zien foto's raken verliefd en moeten ook zo'n lieve lobbes hebben, lezen zich niet in en daar heb je de poppen aan het dansen.
Voor dit soort honden is gewoon geen plek in NL, naar mijn mening.
In mijn ogen lopen er te veel pitbulls in Nederland. Ook geen plek voor de vechthonden dan??
Beetje onaardige reactie, wie zijn wij om te zeggen dat deze hond hier niet mag komen?
Ts doet er veel voor en zo te zien woord hij goed opgevoed.. Dat ontbreekt bij te veel honden momenteel die ik hier langs zie komen.
Citaat:Daar komt bij dat een pitbull een schoothondje is vergeleken met een Owcharka.
Citaat:Mensen kennen het ras niet, zien hem lopen of zien foto's raken verliefd en moeten ook zo'n lieve lobbes hebben, lezen zich niet in en daar heb je de poppen aan het dansen.
Kaatje schreef:Citaat:Lees je maar eens in over het ras en waarom het ras is gefokt en waarom deze dus niks te zoeken heeft in de gemiddelde NL woning.
Dit komt toch wel erg negatief over. Zeg gewoon dat de hondenbezitter die er niets mee doet
geen ene hond waard is ,ook geen labrador ,eigenlijk een werkhond .
Kaatje schreef:Ik ben heel benieuwd Urosa, maak je foto's ? Ook van eventuele andere kaukazen.?
Alvast succes toegewenst.