Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
_KiMmi_ schreef:Aahhh wat is Olafje een poepie zeg! Wat een super lief koppie zeg.kan je alleen maar verliefd op zijn.
heb je hem alleen?
Macchiato het is dus nog even afwachten. Spannend hoor...
Molfre schreef:Een van onze lieverds krijg morgen waarschijnlijk een spuitje![]()
Ik vermoed dat ze een heel acute aanval van een insulinoomZe is in twee dagen enorm afgevallen, heeft een heel zwakke achterhand, eet moeilijk en heeft hele bleke huid en slijmvliezen. Ze heeft vanochtend haar eerste seizure gehad
Normaal zou ik zeggen we kijken of ze nog behandeld kan worden maar als ze al aanvallen heeft... Morgen ochtend gelijk naar de DA en even zien wat zij zeggen...bah...
Marjo89 schreef:Molfre schreef:Een van onze lieverds krijg morgen waarschijnlijk een spuitje![]()
Ik vermoed dat ze een heel acute aanval van een insulinoomZe is in twee dagen enorm afgevallen, heeft een heel zwakke achterhand, eet moeilijk en heeft hele bleke huid en slijmvliezen. Ze heeft vanochtend haar eerste seizure gehad
Normaal zou ik zeggen we kijken of ze nog behandeld kan worden maar als ze al aanvallen heeft... Morgen ochtend gelijk naar de DA en even zien wat zij zeggen...bah...
Weet dat hier nog veel aan gedaan kan worden.
Misschien naar de fretten kliniek.. ?? zij weten veel meer dan een reguliere dierenarts.