Flux schreef:Ik vind het een supergaaf topic en ook een supergave stagevergoeding zeg! Duim voor een gezond diertje straks.
Ik wil je ook nog even complimenteren over je wijze van antwoorden en incasseren. Kunnen veel nog een puntje aan zuigen![]()
Mag ik trouwens vragen (misschien totaal offtopic, dus als je het vervelend vind even zeggen) wat je vind van de afschaffing van het melkquotum? Denk je dat hier problemen van gaan komen op lange termijn betreffende het dierenwelzijn (stalvergroting, nog meer melk vragen van de koe)? Of zou jij het anders gedaan hebben?
Ben erg benieuwd!(vooral naar het kalf!)
haha weer zo'n moeilijke vraag. Hmmmm nou het melkqoutum was iets heel kroms wij moesten de laatste keer koeien verkopen, minder brok voeren, koeien eerder droog zetten om maar te zorgen dat we niet teveel melk kregen. Terwijl we het jaar ervoor te weinig melk hadden. Er waren ook boeren die expres minder gingen melken en hun qoutum verhuurde die verdiende daar Geld mee. Eigenlijk vind ik dat raar ik denk dat het zo wel beter is. Ik ben niet bang dat er teveel melk komt want er is gewoon niet genoeg grond in Nederland. Ik denk ook dat er heel veel boeren die een dikke nieuwe schuur hebben gebouwd in de problemen gaan komen door de tegenvallende melkprijs.
Maarja wie weet gaat het heel anders lopen. We gaan het meemaken, komt vast allemaal wel weer goed.