Kittenkletstopic!

Moderators: Maureen95, Essie73, Muiz, Firelight, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
dancertje

Berichten: 3459
Geregistreerd: 13-12-05
Woonplaats: Waarder

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-14 17:20

ik meld me dan ook maar kitten is nu 13 weken dacht ik.
Ze heet officieel Tesla of Deniz Gibi Mavi
maar wij noemen haar Tess
het is een ragdoll
het is een schatje houd van knuffelen en nu al erg luidruchtig :P
Afbeelding
https://fbcdn-sphotos-c-a.akamaihd.net/ ... 2877_o.jpg

en eentje als ze tegen mij aanligt
Afbeelding

dieselenco
Berichten: 85
Geregistreerd: 03-12-14
Woonplaats: dommenlake

Re: Kittenkletstopic!

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-14 17:22

awhh.. wat een schatjes allemaal! zelf heb ik sins gisteren een kitten genaamd donna! ze is half main coon en wgt een schatje! binnenkort zal ik fotos plaatsen <3

Sussie85

Berichten: 1529
Geregistreerd: 10-01-08

Re: Kittenkletstopic!

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-14 17:50

Wat een leuke kittens komen er weer voorbij! Super schattig!

Pandora2
Berichten: 19901
Geregistreerd: 04-01-13
Woonplaats: Belgie

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-14 19:01

minikatje schreef:
Och nog een die niet pakkend is overgespoten, heb ook een schildpadje rondvliegen (dat is de freerunner) De grote heeft nooit gek gedaan, die was als kitten al rustig en lief (met dr ondeugende momentjes)
Maar de kleine pfffff. Die gelooft niet in zwaartekracht, als kitten van 5 weken klom ze al op kasten en helaas is het nu alleen maar erger geworden. Als de hanglamp te ver naar beneden hangt gaat ze er rustig op liggen slapen (mevrouw is nu 13 weken).


:') :') En het wordt nog erger als ze volwassen zijn :D Binnen in huis valt het reuze mee, maar buiten is het net een ping pong balletje :+ Stelt mij ook wel gerust hoor, die kan echt overal over...schuttingen van meer dan 2m hoog zijn echt een makkie voor de dame := Dus ze zal niet snel ergens vast komen te zitten... Die andere 2 springen echt bijna nooit...kruipen overal onder- en tussendoor :P

Dancertje die ragdoll is toch echt een snoepje <3

Froukje
Forever young

Berichten: 10869
Geregistreerd: 09-02-08
Woonplaats: Uithuizermeeden

Re: Kittenkletstopic!

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-14 19:07

Zij zat hier ook als eerste overal boven op. Broertje is niet zo'n held :P Ze klimmen ook altijd achter elkaar de boom in, de schildpad rent zo weer naar beneden. Maar die andere gaat bovenin de boom zitten jammeren tot iemand heb komt redden :') _O-

dancertje

Berichten: 3459
Geregistreerd: 13-12-05
Woonplaats: Waarder

Re: Kittenkletstopic!

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-14 20:50

hahah hier over wel op maar niet meer af en dan idd keihard schreeuwen tot iemand je red :P
Thnx pandora2 het is ook echt een schatje

Froukje
Forever young

Berichten: 10869
Geregistreerd: 09-02-08
Woonplaats: Uithuizermeeden

Re: Kittenkletstopic!

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-14 20:55

Ze zitten momenteel met z'n 2en finding nemo te kijken _O- _O-

Laureas

Berichten: 2081
Geregistreerd: 18-03-04
Woonplaats: België

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-14 20:57

Nog niet lang geleden was ik in een topic aan het lezen dat je kittens niet alleen mag zetten, ze hebben nood aan speelkameraadjes?? Wel vandaag had ik dierenartsbezoek voor mijn minipaardjes die redelijk lang duurde, en ik had mijn 14 weken oude kitten bij mijn 8 maanden kitten gezet, zodat ze samen wat konden spelen.

Biggest mistake ever! Bentley, het jonge kitten was gewoon doodmoe en afgemat en ik heb mezelf voor de kop geslagen dat ik hen samen had gelaten zonder dat ik erbij was! Het heeft een hele namiddag geduurd voor hij er weer wat doorkwam en weer wou eten en spelen. Gelukkig is hij nu weer zijn oude zelve, maar kittens dus niet te lang met elkaar laten spelen, zeker niet als er een leeftijdsverschil is.

Roosch

Berichten: 36784
Geregistreerd: 04-07-03
Woonplaats: Anywhere

Re: Kittenkletstopic!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-12-14 21:21

Katten zijn dan ook geen honden die je even met elkaar kan laten spelen. Daar zit een heel gewennings proces aan vast.

Laureas

Berichten: 2081
Geregistreerd: 18-03-04
Woonplaats: België

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-14 21:26

Maar ze kennen elkaar al twee weken en gaat heel goed samen, ze spelen normaal alleen onder mijn toezicht...Deze keer dus niet. :(

Roosch

Berichten: 36784
Geregistreerd: 04-07-03
Woonplaats: Anywhere

Re: Kittenkletstopic!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-12-14 21:39

Je moet het wat tijd geven!

Zo. Ik ben er klaar voor. 8-) Morgen rond deze tijd huppelt er een hummeltje rond hier.

Froukje
Forever young

Berichten: 10869
Geregistreerd: 09-02-08
Woonplaats: Uithuizermeeden

Re: Kittenkletstopic!

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-14 21:41

Heb je Liara er nu ook nog lopen? Of zit Kedi al alleen?

Roosch

Berichten: 36784
Geregistreerd: 04-07-03
Woonplaats: Anywhere

Re: Kittenkletstopic!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-12-14 21:43

Nee Liara is met m'n ex mee, Kedi zit nu al een paar dagen alleen. Ben heel benieuwd hoe dat gaat met Neko. :o

Laureas

Berichten: 2081
Geregistreerd: 18-03-04
Woonplaats: België

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-14 21:43

Tuurlijk met de tijd zal het wel over gaan....met wat geluk wordt Bentley met wat tijd groter en sterker als Diva en dan zal Diva haar moeten weren tegen hem! :D

minikatje

Berichten: 8965
Geregistreerd: 26-07-05
Woonplaats: sprookjesland

Re: Kittenkletstopic!

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-14 22:16

zo kwam het bolletje stress binnen.
Afbeelding

Afbeelding

En even mentale slaapsteun voor mijn andere kat.
Afbeelding

robeer

Berichten: 1412
Geregistreerd: 26-02-09
Woonplaats: Eindhoven

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-14 22:26

Hier binnenkort een nestje kittens <3

Mijn Ragdollpoes is aanstaande woensdag uitgerekend. Ben heel benieuwd wat voor moois ze voor ons in petto heeft.

Foto van ruim een week geleden. Ze is inmiddels al weer aardig verder gegroeid.

Afbeelding

Tucktuck

Berichten: 1293
Geregistreerd: 28-02-11
Woonplaats: Wognum

Re: Kittenkletstopic!

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-14 23:19

Hoi mag ik mij ook melden?

Ik heb sinds juli dit jaar twee kittens. Mr. Darcy en Simba, zijn twee broertjes.
Mijn zusje wilde graag een kitten uit het nest van een kennis. Bij mij ging het wel kriebelen en uiteindelijk het broertje genomen. Hebben een geheel zwarte panter en een zwart witte doerak. Zal morgen wel een paar foto's plaatsen.

Ze zijn nu bijna 7 maanden en vorige maand gecastreerd. Omdat Darcy wat zwaar werd besloten een maximaal hoeveelheid per dag te geven. Dit verdelen we over de dag heen en blijft altijd nog wat liggen.

Jullie hebben allemaal ook super lieve kittens. Hoe gaat het bij jullie met de kerstboom?

Froukje
Forever young

Berichten: 10869
Geregistreerd: 09-02-08
Woonplaats: Uithuizermeeden

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-14 23:21

Roosch schreef:
Nee Liara is met m'n ex mee, Kedi zit nu al een paar dagen alleen. Ben heel benieuwd hoe dat gaat met Neko. :o

Dat gaat vast helemaal goed komen! Ben wel heel benieuwd naar een foto als je hem thuis hebt :))


Ohh, minikatje, dat is echt precies een kopie van onze schildpad! Het enige verschil dat ze hier absoluut niet gestrest waren, gelukkig.


En al die langharen.. Ik wordt daar hebberig van :x :=


Kerstboom, kerstboom? Welke kerstboom? Echt niet dat die er hier in komt dit jaar :n Dan kan ik dat ding elke dag opnieuw optuigen en katten uit bomen plukken. Ben gekke henkie niet :')

Roosch

Berichten: 36784
Geregistreerd: 04-07-03
Woonplaats: Anywhere

Re: Kittenkletstopic!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-12-14 23:23


Tucktuck

Berichten: 1293
Geregistreerd: 28-02-11
Woonplaats: Wognum

Re: Kittenkletstopic!

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-14 23:26

Haha Froukje1993 hier is toch echt een kerstboom in de kamer gekomen, zelfs een heus kerstdorp.

De kerstboom is wel een nepperd en heeft nu alleen nog lichtjes erin zitten. Ze reageren er vrij rustig op, de eerste dag behoorlijk in de onderste takken gespeeld maar nu slapen ze er onder. Wel moeten we iets bedenken voor de kerstballen, wij hebben alleen maar glazen :')

Bij ons zit de chip er al in. Hebben dit tijdens de castratie gedaan en is meteen aangemeld voor backhome, geloof ik.

Froukje
Forever young

Berichten: 10869
Geregistreerd: 09-02-08
Woonplaats: Uithuizermeeden

Re: Kittenkletstopic!

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-14 23:30

Hahaha, de kans is ook groot dat ze na 5x een felle nee de boom ook wel met rust laten. Maar nee, ik heb er ook niet zoveel behoefte aan eerlijk gezegd :=

Hier ook al gechipt toen ze geholpen zijn en geregistreerd bij de ndg, werd door de assistente gedaan. Ideaal!
Weten jullie trouwens waar je kunt melden dat ze overleden zijn? Als ik er nu 1 opzoek staat er ''Overleden: Nee" Maar dat staat dus ook nog bij de vorige 2 katten die gechipt waren. En hoewel er echt niemand is die nog op dat chipnummer zoekt vind ik het toch zelf wel fijn om ze gewoon overleden te ''melden''.

miranda_x

Berichten: 884
Geregistreerd: 30-01-07

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-14 23:33

Bij mij hebben ze nog niet de interesse in de kerstboom. Hij staat ook wel op een tafeltje hoor haha! Alleen met de kerstlichtjes uit elkaar halen, zaten ze er even mee te spelen.

Ik chip ze denk ik pas op het moment dat ze naar buiten mogen, duurt nog ff! :-)

Tucktuck

Berichten: 1293
Geregistreerd: 28-02-11
Woonplaats: Wognum

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-14 23:34

Bij Backhome kan je dat per chipnummer aangeven geloof ik. Maar daar heb ik mij nog niet in verdiept, hoop ik ook nog niet lang niet te doen.

prugelpiet

Berichten: 12617
Geregistreerd: 20-01-12

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-14 23:34

Dat in de kerstboom mikken helpt echt :') is hier een keer gebeurd vorig jaar, en hij zit er niet onder!

Wauw dancertje, die is mooi! :oo

spannend robeer!

Roos, ik word er zelf bijna zenuwachtig van! :D

iirrssjjee

Berichten: 5963
Geregistreerd: 03-08-09
Woonplaats: 's-Gravendeel

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-14 23:35

Die van ons keek gisteren heel enthousiast mee naar Ajax!

Afbeelding


Totdat de bal links het veld uit werd getrapt en deze bal dus links van de tv ging zoeken :+