Ze heet officieel Tesla of Deniz Gibi Mavi
maar wij noemen haar Tess
het is een ragdoll
het is een schatje houd van knuffelen en nu al erg luidruchtig

https://fbcdn-sphotos-c-a.akamaihd.net/ ... 2877_o.jpg
en eentje als ze tegen mij aanligt
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

minikatje schreef:Och nog een die niet pakkend is overgespoten, heb ook een schildpadje rondvliegen (dat is de freerunner) De grote heeft nooit gek gedaan, die was als kitten al rustig en lief (met dr ondeugende momentjes)
Maar de kleine pfffff. Die gelooft niet in zwaartekracht, als kitten van 5 weken klom ze al op kasten en helaas is het nu alleen maar erger geworden. Als de hanglamp te ver naar beneden hangt gaat ze er rustig op liggen slapen (mevrouw is nu 13 weken).
En het wordt nog erger als ze volwassen zijn
Binnen in huis valt het reuze mee, maar buiten is het net een ping pong balletje
Stelt mij ook wel gerust hoor, die kan echt overal over...schuttingen van meer dan 2m hoog zijn echt een makkie voor de dame
Dus ze zal niet snel ergens vast komen te zitten... Die andere 2 springen echt bijna nooit...kruipen overal onder- en tussendoor 
Ze klimmen ook altijd achter elkaar de boom in, de schildpad rent zo weer naar beneden. Maar die andere gaat bovenin de boom zitten jammeren tot iemand heb komt redden

Morgen rond deze tijd huppelt er een hummeltje rond hier.

Roosch schreef:Nee Liara is met m'n ex mee, Kedi zit nu al een paar dagen alleen. Ben heel benieuwd hoe dat gaat met Neko.

Dan kan ik dat ding elke dag opnieuw optuigen en katten uit bomen plukken. Ben gekke henkie niet