Ik leef nog maar de laptop nog niet

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

.(hoop dat deze wel zichtbaar is).
 .(hoop dat deze wel zichtbaar is). en 's avonds pas echt actief wordt en met lamplicht kan ik bijna geen mooie foto's maken. De foto is er 1 van de vorige eigenaar.
  en 's avonds pas echt actief wordt en met lamplicht kan ik bijna geen mooie foto's maken. De foto is er 1 van de vorige eigenaar. 

.
 .

wordt een beetje lastig typen
 wordt een beetje lastig typen  

liesje84 schreef:Persoonlijk nooit weer een krabpaal met ligplankjes, kat gebroken pootje, ik 1000euro armer.
Hier alleen nog maar krabtonnen en krabkarton. Mijn bevinding is wel dat voor meer geld je ook meer kwaliteit krijgt. Bv. petcomfort, petfun.
@chindeeh, wat een prachtige poes (volgens mij toch echt een tortie)

Maar ze liggen er toch regelmatig te slapen en krabben doen ze er sowieso wel aan. Verder heb ik nog een kleine krabpaal, zo'n standaard met een extra lange en dikke sisalpaal, die moet gemaakt, béétje veel gebruikt... Weet er iemand toevallig een adresje waar je betaalbaar goede sisal kan krijgen?
 Maar ze liggen er toch regelmatig te slapen en krabben doen ze er sowieso wel aan. Verder heb ik nog een kleine krabpaal, zo'n standaard met een extra lange en dikke sisalpaal, die moet gemaakt, béétje veel gebruikt... Weet er iemand toevallig een adresje waar je betaalbaar goede sisal kan krijgen?