Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Donja schreef:Het is wel goed hoor, dat ze wat secuurder zijn geworden in het uitdelen van de U's. Je kreeg ze vroeger zo makkelijk..
kohtje schreef:Ik ga voor Leiden maar eens op zoek naar ringtraining. Zo lang niet meer in de ring geweest. Het moeilijkste wordt het rennen.
LhinnOlijf schreef:kohtje schreef:Ik ga voor Leiden maar eens op zoek naar ringtraining. Zo lang niet meer in de ring geweest. Het moeilijkste wordt het rennen.
Voor jou of de hond? Knoop je hond naast de fiets en ga fietsen, de beste oplossingAnders met de hond gaan hardlopen.
En verder zijn er nog allerlei (ongeschreven) regeltjes/ tips om je hond mooi te kunnen presenteren.
kohtje schreef:Border Collie [ Afbeelding ]
LhinnOlijf schreef:kohtje schreef:Border Collie [ Afbeelding ]
Nog een pup zo te zien? Je gaat haar/ hem dan in de jeugdklasse uitbrengen? 1 tip, vraag aan je fokker per keurmeester of die geschikt is. Ik heb gemerkt dat de km voor de bordercollie vrij selectief kunnen zijn qua vachtkleur en vachtlengte![]()
Oooh, gaaf Es! Hoe selecteer jij een toekomstige reu voor je teef? Ik neem aan dat je die reu alleen op shows tegenkomt?