Wat een leuk filmpje
Die zwarte whippet lijkt wel de snelste te zijn
Jojo kan ook zo snel maar heeft niets om tegen te rennen want ze houden haar niet bij
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Mariska_28 schreef:Vanmorgen weer lekker naar het bos geweest met ze, dus liggen nu lekker op de bank te pitten..
Want tja (half-)windhonden horen op de bank toch?

zodat ze er buiten tegenaan kan gaan, los kan ze helaas niet want er is mee gejaagd en ze is meteen weg als je haar losklikt, geen twijfel en weg. Ze is verschrikkelijk lief en aanhankelijk tegen me dus dat is ook een reden dat ik later wel weer een windhond wil, maar dan een pup zonder bagage die ik ook los kan laten lopen, net als men andere honden, mn katten heeft ze na wat moeite wel geaccepteerd en die laat ze nu keurig met rust, die horen erbij
Zelfde voor de cavia's al zou ik haar er nooit alleen mee laten hahahaha instinct he
, maar zij was net gereserveerd door mensen.
, knap dat je dat kan, het is mij ookwel gevraagd omdat ik altijd meerdere dieren heb, maar ik ben zo kritisch dan dat ik denk dat ik dan niemand eigenlijk goed genoeg voor t hondje vind, pups en kittens vind ik wat anders, maar deze dieren hebben al zoveel meegemaakt, dat moet gewoon meteen helemaal goed zijn. annebe schreef:Hhahaha dat eigenwijze snoepje van die podenco!
Wij hebben een
chixpincher
Barzoi
Deerhound
en een opvang Galgo
De opvang Galgo stond eigenlijk al op de site ter herplaatsing, want het ging niet goed met een bepaalt gedrag (andere hond aan riem en hij haalde enorm uit, vrouwtje viel met grote regelmaat tegen de grond)
Dus hebben wij de hond in huis genomen met opvoedingsondersteuning. Dit gaat erg goed, nu hopen dat we zijn vrouwtje kunnen helpen, ze verdienen het zo om bij elkaar te blijven.
We vangen idd vaker honden en heb hier totaal geen moeite mee, gelukkig maar, anders was het hier knap vol geweest.
Zelf willen we er op den duur nog een Galgo bij ons zelf, hadden er eentje gezien (een mooie zwarte dame, maar zij was net gereserveerd door mensen.
Tot die tijd, blijven we zo nu en dan opvangen en wie weet, zit er in de toekomst eens wat bij wat niet meer weg hoeft.
Na jaren lang allerlei rassen te hebben gehad, merk ik toch dat ik het meest met windhonden heb.
) 
. Ik vind het altijd een beetje dubbel. Natuurlijk zou ik ook het liefst een hond de hele dag bij me houden maar in Spanje zitten ze het merendeel van de dag ook maar in een hokje en dan zijn ze hier toch een stuk beter af, zelfs als ze een paar uur per dag alleen zitten. Niet helemaal alleen overigens want we hebben ook 3 katten (en houden daar natuurlijk rekening mee bij het uitzoeken van een hond
)