De bak van Nala en Kiara!

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
SuperLiesje schreef:Nou, ik ik had er net 1 vast en er kriebelen een paar beestjes om haar neus.. beetje rood van kleur..Onze kat heeft een tijd terug vlooien gehad, dus zou goed kunnen dat de gerbies ze nu ook hebbenHeb het niet eerder in de gaten gehad omdat ik niks raars zag, maar nu zag ik er dus een paar lopen!
Priscilla__ schreef:_Rianne_ schreef:
De bak van Nala en Kiara!
Mooie bak zeg, je hebt wel een 'aparte' deksel zijn het 3 verschillende delen?
_Rianne_ schreef:Oh wat leuk, een nieuwe bak! ik spaar me een ongeluk voor een nieuwe.. maar voorlopig moeten de meiden het even met deze bak doen!
Ze slapen op het moment..
EllaBellaah schreef:Hahahaha ja ik ga meteen foto's maken van hun bak en dan ook als ze er zelf in zitten![]()
Zorgen jullie trouwens dat je het voorbakje altijd vol hebt zitten? Of krijgen ze gewoon een beetje en als het op is is het op? Ik lees daar namelijk verschillende dingen over..
EllaBellaah schreef:Hahahaha ja ik ga meteen foto's maken van hun bak en dan ook als ze er zelf in zitten![]()
Zorgen jullie trouwens dat je het voorbakje altijd vol hebt zitten? Of krijgen ze gewoon een beetje en als het op is is het op? Ik lees daar namelijk verschillende dingen over..