Enige pad wat bezaaid met stront ligt is direct naast het vakantiepark, die lopen niet verder met hun hond dan dat pad. Stel je voor zeg.

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
StalMelyn schreef:Hier vrij weinig last van hondenpoep maar wonen dan ook midden in en aan het bos.
Uiteraard mensen die hun honden op straat laten poepen en nadat ik die persoon erop heb aangesproken komt hij niet meer door onze straat. Woon je verdorie in het bos, letterlijk aan het einde van zijn straat nog geen minuut lopen en dan alsnog de honden door het dorp uitlaten....
Lughnassadh schreef:Jaaaaa, wij zijn inmiddels al weer thuis met het manneke. Tot nu toe doet hij het boven verwachting! Foto’s volgen.
fannetje schreef:Wat een beer al zeg! Hopelijk blijft het lekker makkelijk gaan. Hoe heet hij?
Tigres, je moet er ook geen pokon instoppen, zeg ik altijd. Maar idd, je puppy is al helemaal weg!![]()
Stalmylin, was het maar 1 iemand. Ik gok dat het er een stuk of 30 zijn, die niet opruimen.
KimD, hier laten ze de hond dan uit over de groenstrook, 1 x heen en dan weer terug. Tja verder lopen is veel te vermoeiend
Lughnassadh schreef:Fannetje, hij heet Aslan.
Het is inderdaad echt een buffel. We kregen hem ook mee met een gewicht van iets boven de 8500 gram. Normaal draag ik mijn pups de 1e 2 weken op een langer uitje in een rugzak. Dat kan ik met dit heerschap wel vergeten.
Hij doet het goed! Voor het eerst hebben we ook een pup die gewoon zelf gaat slapen als hij moe is en die zichzelf niet overvraagt.
KimD schreef:Lughnassadh schreef:Fannetje, hij heet Aslan.
Het is inderdaad echt een buffel. We kregen hem ook mee met een gewicht van iets boven de 8500 gram. Normaal draag ik mijn pups de 1e 2 weken op een langer uitje in een rugzak. Dat kan ik met dit heerschap wel vergeten.
Hij doet het goed! Voor het eerst hebben we ook een pup die gewoon zelf gaat slapen als hij moe is en die zichzelf niet overvraagt.
Van Trixie is er een super fijne rugzak tot 15kg!
Lughnassadh schreef:KimD, heb je het idee dat die rugzak ook goed aan de voorkant te dragen is in het begin. Ik wil mijn pup namelijk graag kunnen zien in het begin. En met een normale rugzak werkt dat prima.
Lughnassadh schreef:KimD, heb je het idee dat die rugzak ook goed aan de voorkant te dragen is in het begin. Ik wil mijn pup namelijk graag kunnen zien in het begin. En met een normale rugzak werkt dat prima.