Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
__Sannne schreef:Dankjewel Eleeke
Helaas lijkt het toch weer wat slechter te gaan met Molly. Qua ademen doet ze het goed, maar ze eet amper en ze is daardoor zo zwak. Ik bied haar zoveel verschillende dingen aan qua eten, maar ze wil niks hebben. We zagen haar op een goed moment laatst wel een kruidenblaadje eten, maar verder laat ze alles staan. Heb zo met haar te doen. In overleg met de dierenarts gaan we de antibiotica kuur in ieder geval nog een weekje doorzetten, maar ik durf zo niet te zeggen of ze nog een week uberhaupt haalt.. Ze poept wel trouwens, dus ze zal wel iets eten natuurlijk maar het is zo minimaal.
Mocht iemand nog tips hebben, hoor ik het graag. Zou haar haast met een spuitje kattenmelk gaan geven om aan te sterken maar ik weet niet of dat een goed idee is. Wat ze nu allemaal aangeboden krijgt is: Voer van de witte molen, gepofte snackjes, graan snackjes, meelwormen, aardbei, banaan, gedroogd fruit, meelwormen, komkommer, oud brood in kattenmelk, zonnebloempitten, en er staat een los bakje kattenmelk. Helaas eet ze dit dus allemaal niet echt.
Ik las ergens dat peterselie eetlustopwekkend kan werken bij hamsters, iemand die hier ervaring mee heeft?