Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Lukasje schreef:Ik las ook wat over het italiaantje, dat die makkelijker zouden zijn. Euh, ik zou nooit een italiaanse windhond aan iemand aanraden. Ik denk dat de meest “handige” windhond de whippet is. Nu wil ik ze niet allemaal over 1 kam scheren maar die kleine bengels hebben toch ècht wel een handleiding
.
Galaika schreef:Dat jachtinstict bij windhonden is lastig. Ik heb zelf kippen in een ren en onder begeleiding mag Troy soms even in de ren. Hij doet ze niks, maar ik ga hem er nooit alleen bij laten. Dus met loopeenden moet dat ook wel kunnen, wel best in een ren zodat als er iets gebeurt ze veilig zitten. En vanaf pup af aan aan elkaar laten wennen doet ook veel.
Naar andere dieren zoals vogels, katten en konijnen heeft Troy wel een heel groot jachtinstinct, als ik hem dan loslaat gaat hij ze gegarandeerd pakken.
cinniz123 schreef:Miss denk je hoezo shampoo met je naakthonden![]()
ben al meer als 15 jaar (gediplomeerd)trimster voor degene die het niet weten.
xDenies schreef:cinniz123 schreef:Miss denk je hoezo shampoo met je naakthonden![]()
ben al meer als 15 jaar (gediplomeerd)trimster voor degene die het niet weten.
Ik denk dat mensen zich vergissen in wat voor onderhoud de huid van een naakthond vergt. Dus nee hoor, ik begrijp je, haha.
Maar de verhalen van sommige mensen krijg ik wel kriebels bijKlinkt heel vies soms, over mee-eters en dergelijke. brr.