Zo sneu, zag net een witte valkparkiet vliegen hier in de straat, beestje klonk nogal overstuur.. Heb al een bericht geplaatst op de plaatselijke fb-pagina voor gevonden/vermiste dieren. Jij hebt zeker geen connecties hier in Friesland, Cayenne?
Ja, ik herkende het geluid door jouw filmpjes Zat echt op een paar meter afstand. M'n post is ook al een paar keer gedeeld dus hopelijk wordt ie snel gevonden!
Het helpt soms om YouTube geluiden van valkparkieten af te spelen. Daar komen ze nog weleens op af. En ze zoeken vaak soortgenoten op dus hopelijk zit er een volière in de buurt.
Heb een melding gemaakt op amivedi. En mn post op facebook is gedeeld op een pagina voor vermiste vogels. Hoop zo dat ie terecht komt. Hij werd ook al gepest door kraaien hier in de straat en dan wordt het morgen ook weer zo warm..
Ja, dat is het probleem, zeker met witte vogels. Die vallen meer op bij roofdieren. Ik hoop dat ze hem/haar snel vinden! Toen Maya vorige week vermist was vreesde ik echt het ergste, maar gelukkig is ze weer gevonden. Je zou denken dat 'jouw' rondvliegende vogel wel ergens als vermist opgegeven is.
Cayenne
Crazy Bird Lady en onze Berichtenkampioen!
Geplaatst door de TopicStarter: 30-07-19 06:32
Dit kleintje is echt mijn schaduw in de voliere Zodra ik binnen kom zit ie aan me vast geplakt En hij wil maar één ding
Gelukkig mag ik nog ruim 2 weken van ze genieten, maar daarna....