Kaus schreef:Hmm Greenheart nog nooit echt naar gekeken. Ziet er op zich niet verkeerd uit, ook niet qua prijs. Vraag me alleen af hoe het zit met het varken daar daarin zit? Ik kan niet vinden waar ze dat vandaan halen. Ik ben geen fan van varken namelijk.
Denies, ik vind die vegetarische hype ook niks. Ik geloof best dat sommige honden allergisch zijn voor een bepaalde diersoort, maar allemaal...? In RC zit wel vlees en we voeren ook vers vlees bij.
Je kan hun gerust daar over mailen. Dat had ik ook met rundvet in een anti allergeen brok van hun die verder enkel lam bevatte. Het zou 1 diersoort bevatten. Toen kwam heel logisch dat rundvet geen vlees is en dus ook geen allergie reactie zou geven bij mijn hond met rund allergie. Ze hadden volkomen gelijk.
Heb ook eens om tafel gezeten (voor een ex werkgever) bij de man die dit voer ontwikkeld heeft en hij kan het zeer goed uitleggen
Waarom geen fan van varken? Het is absoluut zo verhit dat de ziekte van aujeszky sowieso dood is. Dus vormt wat dat betreft geen gevaar en verder gaan steeds meer betere merken juist een varken variant op de markt brengen
Laatst bijgewerkt door dierenfan op 07-02-19 21:15, in het totaal 1 keer bewerkt