Sammie heeft uitstel, zou vandaag ingeslapen worden. Maar ik werd wakker met een dikke keel dus zit nu bij de huisarts wat het precies is. De dierenarts snapte het wel
Cavia is iig niet achteruit gegaan. Ze eet heel goed en is nogsteeds nieuwsgierig en speels. Ze is zeker niet helemaal de oude maar dat was ze gisteren na de val ook niet. Het gaat volgensmij al iets beter met haar. Als ze achteruit gaat of echt blijft hangen hier gaan we direct naar de DA. Ze krijgt nu gewoon extra veel aandacht en zorg. DA was gisteren na de val gebeld en die zei zolang ze goed blijft eten en absoluut niet achteruit gaat is het oke. Bij twijfel direct bellen en als ze stopt met eten ofzo ook.
Mira283
Geplaatst: 30-08-18 12:27
Dank jullie wel.
Klinkt positief Riverdale goed in de gaten houden, maar dat doe je al dus dat komt wel goed
Sammie is weer heel levendig geworden, kijk het nog even een weekje aan moet zelf ook van de medicatie af voor ik zoiets ga doen.
Had oorlog met Chase die was er absoluut niet mee eens dat ik zijn nagels ging knippen. Wurmen en toen dat niet werkte gillen alsof ik hem vermoorde. Echt die kan zich zo aanstellen
Ik ben ook nog steeds ziek thuis. Dus veel tijd om Harrie te knuffelen Henk is de laatste tijd ineens weer minder op z’n gemak op schoot terwijl Harrie gelijk op z’n zij gaat liggen.
Oke cavia gaat niet acheruit maar we hebben de klachten even heel goed bekeken en het lijkt nu op een blaasprobleem. Het is ons nog nooit opgevallen en ook geen idee of het te maken heeft met de val gisteren maar we gaan direct een DA afspraak maken. Ze eet nog wel goed en vanmorgen in de tuin gezellig rennen, eten en spelen. Ze toont de volgende symptomen: - Haar geslachtsdelen zijn viezig - Pijn bij het urineren/poepen, welk vd twee weten we niet precies maar ze kruipt dan wat meer opeen soortvan en dan piept ze op een aparte manier - Het zaagsel waar haar geslachtsdelen zaten was na enige tijd vies, er zat een soort bruinig iets op dat ik niet echt kan plaatsen
melody7
Geplaatst: 30-08-18 14:06
Goed dat je een afspraak gaat maken Riverdale!
Beterschap Mira Fijn dat het nu iets beter lijkt te gaan met Sammie.
Jij ook beterschap Marjan! Fijn dat Harrie weer zo relaxt is. Hij ligt er heerlijk bij zo
Yvje, ze zijn niet echt heel close. Buiten gaan ze wel bij elkaar zitten en binnen zijn ze vriendelijk tegen elkaar. Effie kennende vindt ze haar dus heel aardig, want normaal bijt ze iedereen die te dichtbij komt
Ik heb vanochtend zoveel mogelijk verschillende groentes en fruit uitgezocht voor een Freddy buffet. Ik probeer om elke dag iets extra's te doen, zodat zijn laatste tijd extra leuk is.. Ik smeer nu honingzalf op de bult waardoor het er weer wat beter uitziet, dus hopelijk blijft het nog een tijdje goed gaan met hem.
Nientsje
Geplaatst: 30-08-18 14:27
Mira283 schreef:
Hahaha en bij de zeugjes die ik had op twee na nooit zulke gillerds gehad. Zou het toch aan het geslacht liggen?
Mannen
melody7
Geplaatst: 30-08-18 14:49
Mitchy was ook een enorme giller, dat was wel een dame
Ik kreeg net een bericht van iemand van RTL4 of mijn cavia's tijdens een uitzending een hindernisbaan kunnen doen. Zo jammer dat ze niet stressbestendig zijn en stil zouden blijven zitten, anders was dat wel heel leuk geweest
Ik ken het concept en het is helaas niet iets wat van te voren opgenomen kan worden. Dus helaas, geen BNC'ers
Voordat ik naar mijn verzorgpaard ging heb ik tegen de cavia's gezegd dat ze een buffet zouden krijgen als ik terug kwam... Soms denk ik echt dat ze me verstaan. Toen ik terug kwam begon er een kei hard te fluiten terwijl ze normaal 's middags nooit fluiten/eten krijgen
Riverdale
Geplaatst: 31-08-18 08:45
Over een uurtje zijn we bij de DA voor Fluffie. Arme cavia heeft nogsteeds pijn bij het plassen/poepen toch misschien.. Voor de rest gewoon nog zoals anders. Niet achteruit gegaan gelukkig, eigenlijk redelijk stabiel gebleven.
Foto’s gistermiddag! Het gaat dus om de bruine. Eetlust is gelukkig niets achteruit gegaan