Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
En leuke naam, Frummel. Ik heb een tamme rat gehad die Frummel heette
Het einde is nu echt in zicht! 8 juli komen ze in de avond. Dat eerste weekend wordt het helemaal chaos, dan heb ik er namelijk even 4 in huis
M'n tantes krijgen ook 2 uit hetzelfde nest maar die zijn dan net op familieweekend. Dus dan komt het hele zooitje eerst bij mij
en leuke namen!
wat leuk dat ze eerst allemaal bij jou ‘logeren’.
Ze komen luid piepend op me af als ik de kamer in loop en springen dan allemaal op schoot. Leuk dat we nu echt interactie met ze hebben. Ik heb nooit om dit (verrassings)nestje gevraagd, maar ik zou ze niet meer willen missen

Om 10 uur gaat mijn moeder even heen om te kijken en om 12 uur kan ik zelf weer even kijken. Hoe doen jullie dat als jullie aan het werk zijn? Om ze de hele tijd in de bijkeuken te laten vind ik dan ook weer sneu omdat ze daar 's nachts ook al zijn..
We hebben nu haarelastiekjes onderin gaan zodat ze er niet meer doorheen kunnen kijken.

Nu nog even gezellig met z'n vieren, zondag gaan de 2 van m'n tantes weer met hun mee. Op de foto met 3 is de middelste Marley en de rechter rode Bowie, die blijven hier wonen
Leuk beide zo'n witte snoet met blesje!
Mijn nichtje noemde hem Dommel en mijn zoontje vond het Koepoes 

Dagmar80 schreef:@ Caaroo: Wat een cuties! Hoe is het nu met de kitten die zwemmerspootjes heeft?

Ze kwamen er tot nu toe alleen uit als we erbij waren (omdat ze best wild zijn en alles moet nog kapot zeg maar).