Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Fabster schreef:Nee, ze kan omhoog, omlaag en baar rechts kijken. Links gaat ook al beter. Had al gevonden van niet naar beneden. Geen hersenvliesontsteking. Gewoon iets verzwikt bij t uit de auto springen. Geen pijnstillers meer nodig gehad. Nog niet optimaal, maar wel al beter
Sjolvir schreef:Fabster schreef:Nee, ze kan omhoog, omlaag en baar rechts kijken. Links gaat ook al beter. Had al gevonden van niet naar beneden. Geen hersenvliesontsteking. Gewoon iets verzwikt bij t uit de auto springen. Geen pijnstillers meer nodig gehad. Nog niet optimaal, maar wel al beter
Die bedoelde ik niet, bedoelde hals hernia, maar als ze nu al stuk is opgeknapt super ! Zal ze toch ergens iets doms hebben gedaan.
Wat voor pijnstillers had je haar gegeven?
Murph hier is ehh, tja... not amused, sinds ze van mening was dat verband eraf moest moest tock kap weer om en verband moest er toch weer af. Ze heeft nu babysokje aan, dat vast zit aan haar poot met leucoplast (wat je makkelijk kan verwijderen met leukotaperemover of aceton![]()
) en als ik me omdraai gaat kap om.
Teen ziet er super uit.
SayaJones schreef:Wat cool, Murphey haar roze jas!
Ik ben ook op dit moment voor een jas aan het kijken.. Nooit gedacht dat ik dat zou doen, maar Nova komt van 20 graden naar vrieskou en moet straks overdag op stal zitten
Ze kan overdekt zitten en is geïsoleerd maar is natuurlijk alsnog best koud en een heftige overstap.
Zaterdag komt ze rond een uur of 10 's ochtends aan!![]()
Er komen 43 honden in totaal mee op dat transport. De honden worden 1 voor 1 uit de auto gehaald, dan wordt de adoptant naar voren geroepen en gaat de adoptant met de begeleider en de hond naar een omheind speelveld zodat de hond daar zijn of haar pootjes daar kan strekken en hun behoeftes kunnen doen en dan worden daar alle papieren in orde gemaakt.
Murph haar teen ziet er heel mooi uit!!
TinkerTreas schreef:Dit meisje heeft al een keer de schrik van haar leven gehad bij ons. Ik moest even op de border collie van mn schoonmoeder passen. Hoog bejaard en eigenlijk heb je gewoon een extra vloerkleed in huis liggen.
En ik had er nooit bij stil gestaan dat sommige kinderen bang zijn voor honden. Die van mij groeien er mee op.
Dus dat kind kreeg een hartverzakking toen ze die hond zag. En dat beest heeft volgens mij niet eens haar kop opgetild.
Maar haar hele familie heeft ook gewoon helemaal niets met dieren. Dus ze weet ook helemaal niet hoe ze zich moet gedragen. Dus ze gaat gillen en weg rennen. Dat zie ik ook als ze hier voor buiten aan het spelen zijn en er komt een hond aan.