Tasserd schreef:Balen van je danio's nate! Hebben ze verder niet meer kunnen ontsnappen?
Wat een leuke corydoras LoveUggs! Welke soort is dat?
Mijn riccia was vrijdag éindelijk binnen en het zag er nog goed uit!En ook mijn mosballen en levermos zijn vrijdag binnengekomen, dus mijn aquarium begint nu echt ergens op te lijken
En de garnalen doen het gelukkig ook nog goed! Heb alleen de planten er nog steeds niet in durven zetten
[ [url=m/FcmmCj.jpg]Afbeelding[/url] ]
![]()
[ [url=m/hJDwwb.jpg]Afbeelding[/url] ]
Oh trouwens nog een vraagje! Ik zou graag wat stenen in mijn aquarium willen doen, maar kan hier bij de lokale dierenwinkels niet echt iets (betaalbaars) vinden. Hebben jullie op dat gebied nog tips? Ik hoor wel eens dat je ook bij tuincentra wel goede stenen kunt vinden, klopt dat?
Gelukkig hebben ze na mijn snelle ingrijpen niet meer kunnen ontsnappen. Het is nu niet echt een schooltje meer dus van de week maar even langs de PP om er een paar bij te bestellen Gelukkig scholen de galaxy's wel met de danio's mee. Denk dat ik daarvan er ook een paar bij doe, vindt ze onverwacht toch heel leuk. Het zijn allemaal van die leuke kleine visjes.
Maar waarom durf je de planten er nog niet in te zetten?