Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird
Vega 

meestal gaan ze op het voeteneinde van mijn bed liggen als ik naar bed ga (mijn man komt wat later en legt ze dan in hun mandje in de gang) maar Tijger had gisteravond zoiets van, bij haar hoofd is gezelliger. Dus die ging echt in mijn nek liggen met zijn koppie op mijn hoofdkussen en dan heeeeel hard spinnen
Ik heb hem toch maar verhuisd, maar lief was het wel.
. Ze komen dan niet in de slaapkamer, maar 's avonds op de bank zijn ze alle drie present, en wordt er heerlijk gekroeld
Ik weet niet precies wat ze weegt, ze is wel flink aangekomen sinds we haar hebben. Ik denk dat ze net boven de 3 kilo zit. Ze is van eind oktober, dus bijna een jaar. Ik moet wel zeggen dat Sjors en Yaro wel heel actief zijn. Rex wat minder. Of Devons ook meer verbranden weet ik niet...Onze HTK's waren altijd van die bankaardappels, dus da's toch lastiger te vergelijken

Tilmar schreef:Abby praatjes! Dat die zo hard groeit zeg. Hoeveel weegt ze nu?
Mijn katjes zijn 3,4 kilo en ze zijn van half februari. Ze eten echt megaveel! Vooral Tijger heeft altijd honger en is niet dik te krijgen. Sphynxen verbranden toch ook meer? Misschien geldt dat ook voor Devons.

Vanavond krijgt ze er voor het eerst zalm/kip bij. Ben benieuwd...de vorige keer weigerde volledig zodra er een heeeeeeeel klein beetje vlees bij zat. Maar alleen verse vis is gewoon niet gezond. Uiteindelijk denk ik dat de brokjes er ook nog af moeten voor een volledige stevige ontlasting. Hopelijk gaan we daar komen, maar ik vraag het me af. Yaro is wel gelukt, die krijgt weer volledig vers nu, en hij heeft weer mooie drollen 
, die wierp zich direct in mijn armen, ging liggen en begon te knorren
Tja, toen was ik natuurlijk helemaal verkocht
De buren hebben wel honden, aan beide kanten. Daar zijn ze niet bang van.

Maar vers moet je inderdaad niet de hele dag laten staan, dat wordt erg vies.