Wel weer een prachtige foto trouwens!! Ik vind het zo jammer dat je zo ver weg woont, anders had ik je graag ingehuurd om foto's van mijn heren te maken.
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Marijkjuh schreef:Wat leuk @Suusje1986! Heb je een link naar een website/FB pagina voor meer informatie?
Begin november wil ik graag een corgi wandeling organiseren in Noord-Holland via de Corgi meet&greet pagina op FB, maar de juiste locatie vinden is knap lastig
Ikke89 schreef:Hahaha dat klinkt bekend! Ik heb ook echt de eerste 1,5 jaar getwijfeld over de intelligentie van Harley
Wel weer een prachtige foto trouwens!! Ik vind het zo jammer dat je zo ver weg woont, anders had ik je graag ingehuurd om foto's van mijn heren te maken.
Citaat:Rea - Sally Carrera of Doty's Desire - tussenklasse teven
Harley- Hardcore Harley v.d. Milligenhof - Open klasse reuen
Ruby- Alert Annie from the small hill rebels - open klasse teven
Bella - Bellatrix from the Cardicottage - jeugdklasse teven
Jarvis - Magic black and blues Enormous Enzo - jeugdklasse reuen
Jackytje schreef:Jeetje, 80 Cardi's!! Super leukWil stiekem wel gaan, zou leuk zijn ook voor mijn studie.. maarja, er geraken hé..
![]()
Super leuke foto's weer van jullie knappe hondjes
Hier vandaag een tattoo laten zetten. Moet eigenlijk een vos voorstellen, maar nu ik het zo nader bekijk lijkt het ook wel erg op het koppie van Ophélia. Super leuk, die dubbele betekenis.![]()
(Staat op linker schouder, is gespiegeld voor de foto)
[ [url=m/JJoNhH.jpg]Afbeelding[/url] ]