Oei Oshaa, die dame is wel een veelvraatje en handenbindertje zo te lezen
Maar wel een hele leuke en knappe
Bomen klimmen 
Behalve herder zou er ook best nog iets van Alaska husky in kunnen zitten? Die hebben ook vaak zo'n mooie ranke kop.
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
.

Dus Kim had alweer pech toen die terug van het werk kwam. Bij ons in Heerlen was het in de namiddag ook alweer zo goed als weg allemaal, ging snel. Maar was even heerlijk wel. Zal vast de laatste keer zijn geweest jammer genoeg haha.
Is dat bij anderen ook erger aan het worden of zijn alle vieze mensen hier komen wonen?

Ik gok dus op een scheut poolhond en/of wolfhond. _Christina schreef:Oshaa wat een leuk bloemetjes(?)tuig! Waar heb je die gevonden? Echt genieten al die natuur daar aan de overkant van de oceaan!
En ik zie nog meer leuke foto's![]()
Virusjes hebben we hier gelukkig (vooralsnog) geen last van, wel van een steeds smeriger wordende omgeving. Niet alleen in het bos direct aan de wijk waar echt veel langs de paden en geregeld midden op het pad ligt, maar ook in de wijk is het steeds meer slalommen om de (resten) stront op de stoepIs dat bij anderen ook erger aan het worden of zijn alle vieze mensen hier komen wonen?
![]()
Zo goor en asociaal, hoe moeilijk is het om het even op te ruimen... Zeker op plekken waar genoeg prullenbakken staan. 

EmptyWords schreef:Ik stop die zakjes in m'n jaszak, alleen niet vergeten om ze er weer uit te halen.
Ik ruim ook altijd op. Helaas als het diarree us, is dat wat lastiger.
We hebben denk ik in totaal 5 weken sneeuw gehad en dingen zijn toch wel makkelijker zonder...
Ik maak een lusje met dichtknopen en hang het dan aan m'n pink. Zo vergeet ik ook niet om het weg te gooien, ofja meestal dan
Inderdaad niet als ie diep in de bosjes kakt, ik ga niet door een mijnenveld aan stront op jacht naar de juiste drol 
Ik ben zelf wel blij als het snel weer weg is of op z'n minst droog