Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
ZoZenn schreef:Jullie hebben zoveel bijgepost, blijlezen lukt niet op de telefoon. Dus die komt later
Ik wilde even dit geweldige filmpje over de flexi met jullie delen:
https://youtu.be/um5XSNNvEdg
Van schreef:ZoZenn schreef:Jullie hebben zoveel bijgepost, blijlezen lukt niet op de telefoon. Dus die komt later
Ik wilde even dit geweldige filmpje over de flexi met jullie delen:
https://youtu.be/um5XSNNvEdgDat is ook precies mijn ervaring met flexis
![]()
Al kun je zo ook zeker wel goed gebruiken maar die ben ik nog niet tegen gekomen
Citaat:DatBenIkNou schreef:
Ik heb nu ruim 8 jaar een uitlaatservice en daardoor bekend met veel verschillende rassen. Al 13 jaar zelf alleen Labradoodles en wil niks anders. Gelukkig in verschillende maten dus op mijn scootmobiel mag dan een mini Labradoodle mee.
Mijn ouders hebben er eentje, een kleine medium. Hoe lief ik hem ook vind - en hij is écht heel erg lief - hij is niet per se makkelijk of passend bij mij. Zo ziet mijn vader het ook. Het is écht de hond van mijn moeder. Mijn moeder is allergisch, dus die komt uit op 'honden met een baard' of op minimaal/niet verharende rassen zoals poedels, doodles etc. Honden met een baard houdt ze niet van. Maar mijn vader en ik opteren voor een volgende toch voor een barbet daar stiekem, past voor hen beiden goed ipv alleen voor mama.
DatBenIkNou schreef:Hilarisch filmpje. Flexi word in mijn ogen voornamelijk gebruikt door mensen die: geen zin/geen idee/geen kennis hebben of te lui zijn om hun hond fatsoenlijk te trainen in volgen en komen. Sorry.![]()
Uitzonderingen daargelaten.
Skippy01 schreef:DatBenIkNou schreef:Hilarisch filmpje. Flexi word in mijn ogen voornamelijk gebruikt door mensen die: geen zin/geen idee/geen kennis hebben of te lui zijn om hun hond fatsoenlijk te trainen in volgen en komen. Sorry.![]()
Uitzonderingen daargelaten.
Dat zal ook écht wel het grootste gros mensen zijn hoor! Maar voor honden die doof zijn, blind zijn, enorm angstig zijn en daardoor een onbetrouwbare recall hebben of die een enorm jachtinstinct hebben en zich dan niet meer laten bijsturen - ongeacht training - kan het dus wél een fijne oplossing zijn in mijn ogen
arabella2000 schreef:Dat doe ik ook diandra. Ik heb een maatkan van iets meer dan 2 liter die daar ideaal voor is. Laagej shampoo erin en flink wat water erin. 1 kan is genoeg om de maltheser 2x te wassen (ik doe altijd 2x shampoo, 1x cremespoeling.)