Tijd gaat zo langzaam hier haha. Nog twee maanden geduld hebben maar ons propje groeit zo goed! En wat blijkt, ze is mottled! Lekker sproetenmeisje

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
dierenfan schreef:Hier zijn ze alleen als ze alleen moeten zijn. Fikse wandeling, wat te knagen en we vertrekken. Nooit aandacht aan geschonken of een ding van gemaakt. Wel altijd na intensieve wandeling. Dan de bench in vinden ze sowieso al vlot normaal. Maar hier een roedel
Dat weet ik weer goed ook dat ik een roedel heb....
De 3 herders en kymo lopen in polder los. De husky's vast. De husky reu wil dijk over want dacht wat te ruiken maar was op tijd het te voorkomen. Daar is verder 0 verkeer dus de loslopers krijgen veel vrijheid van mij.
Opeens besefte ik ze alle 4 niet te zien. Meestal dan met 4 muizen aan het uitgraven dus ik de dijk op en niets... Tot in de verte 5 stipjes oliebol 5???????
Denk haas of vos oid. Loop er nu een 6 maanden en nooit iets anders dan muizen gespot.
Gelukkig ging dat beest een hele brede sloot uhm over??? Kwijt vanaf toen. Echter alle 4 besloten te kunnen zwemmen dusss.... Daar sta je dan. 2 km vanaf auto, hun zeker 3 km. 2 a 3 meter brede sloot en nog 2 husky's....
4 tal liep in zeer groot zonnepanelen veld wat op slootkant na zeer goed omheind is dus. Weg dan via slootkant konden ze niet. Uiteindelijk kwamen ze alle 4 weer richting sloot. De herders zwommen terug en kymo??? Water is enggggggg
De herders maar laten doen qua zwemmen (wat een lol hadden ze) en met kymo aan verkeerde kant 2 km terug naar auto gelopen. Daar de sloot erg smal en kwam hij ook.
Inmiddels 2 uur later allen gewassen en uitgeteld. Enkel Kymo niet die heeft door allerlei onkruid ed gelopen en voetzolen zwaar geïrriteerd helaas. Nu eindelijk beetje rustiger door zalven en masseren....
Hopelijk blijft dat dier weg nu... Ik kan niet over de dijk kijken helaas. Denk wel dat ik voorlopig overwegend op de dijk loop of in elk geval regelmatig check
kiwiwitje schreef:Dat zegt niets over de kwaliteit. Kwalitatief is het een goed voer. Alleen niet het voer wat iedereen wil voeren of achter staat.
xDenies schreef:kiwiwitje schreef:Dat zegt niets over de kwaliteit. Kwalitatief is het een goed voer. Alleen niet het voer wat iedereen wil voeren of achter staat.
Dat is mijn vraag niet. Er wordt gezegd dat het 1 van de betere voedingen is. Waarop ik antwoord dat het toch allemaal hetzelfde is maar met een ander naampje![]()
Dat ik het mijn honden nooit zou geven dat is mijn zorg/keus
xDenies schreef:kiwiwitje schreef:Dat zegt niets over de kwaliteit. Kwalitatief is het een goed voer. Alleen niet het voer wat iedereen wil voeren of achter staat.
Dat is mijn vraag niet. Er wordt gezegd dat het 1 van de betere voedingen is. Waarop ik antwoord dat het toch allemaal hetzelfde is maar met een ander naampje![]()
Dat ik het mijn honden nooit zou geven dat is mijn zorg/keus
xDenies schreef:Nee ik bedoelde gewoon qua ingrediëntenZe verschillen qua uiterlijk, en wat ze aan reclame maken. Maar qua ingrediënten is het gewoon 'één pot nat'. In mijn ogen in ieder geval.
Mars was volgens mij juist in combinatie met Royal Canin. Maar ik onthoud ook niet alles van jaren terug haha. Ik heb nog twee mooie certificaten omtrent RC liggen
Leuke foto Finnens!