Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Temeraire schreef:Ik dacht erover mijn htk kat na het chippen en castreren buiten te laten maar ik voel er steeds meer voor om hem gewoon lekker binnen te houden...
Hopen dat het lukt.
lor1_1984 schreef:Die van mij zijn ook gelukkig binnen.
Buiten vinden ze ook fijn maar het is niet dat ze doodongelukkig worden oid als dat niet kan.
Wel hebben ze 2 krabtonnen, een grote krabpaal en diverse lig- en verstopplekken.
Aife zit vaak op de droger bijvoorbeeld, Chloë onderin de krabpaal.
Wat ik heb staan is imo ook het minimum wat je binnenkatten moet geven, nog beter is bijv wandplanken, bovenkant van kasten, meer krab- en klimgelegenheden en speelgoed, maar ook zelf veel met ze spelen om ze bezig te houden.
Als extra kun je ook nog voerpuzzels aanbieden zodat ze mentaal aan het werk gezet worden.
Jessix schreef:Tevreden zijn de kittens bij mij ook wel, maar ik weet zeker dat als ik ze de keus geef ze wel naar buiten gaan.
Tot nu toe heb ik nooit een kat gehad die liever de hele dag binnen blijft. Met nat en koud weer zijn ze wel meer binnen, maar in de schuren, stal of hooizolder vinden ze ook geen verkeerde optie. 's Avonds komen ze allemaal binnen en blijven ze binnen tot de volgende ochtend.