Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Kuggur schreef:Wat ik me afvraag is hoeveel zo'n vogel kost. En dan bedoel ik de letterlijke aankoopprijs.
Ik kan me voorstellen dat je dat hier niet zou willen delen dus " gaat je geen fluit aan" zou ik een heel acceptabel antwoord vinden ( maar ben wél nieuwsgierig).
RashjaShanti schreef:Geweldige hobby! Ik heb net voor de grap is op marktplaats gezocht wat zo'n vogel nou kost. Kom werkelijk van alles tegenWist niet dat er zoveel bestaat! Een "simpele" (zijn ook hartstikke bijzonder maar je snapt wat ik bedoel) vogel is goedkoper dan ik had verwacht, 150 euro voor een (toren)valk vind ik echt bizar weinig
Evi84 schreef:Zou het niet in het topic van Charlie zijn geweest?
Citaat:Dat is echt heel verschillend per vogel haha, prijzen zijn wel over de kop gegaan ivm verkoop naar het buitenland. Zo waren steenuiltjes eerst voor een 50-100 te koop, maar zitten ze nu op 350.
Europese Oehoe zat vorig jaar op 125, nu op 200.
Harris Hawk superior die ik heb gereserveerd voor de zomer 350
Briluilen tegen de 1000
Steppe arend op 4500
Lannervalk rond de 600
Kerkuiltje rond de 100-150
Zee arend 6000-7000
Steller richting de 30.000
Gieren vanaf 1000
Siberische oehoe rond de 600
Evi84 schreef:Wow, ik had niet verwacht dat een raaf zo 'duur' ging zijn in vergelijking met de anderen
Kaus schreef:Misschien heb ik er overheen gelezen, maar hoe oud is Sansa geworden? En hoe oud worden ze gemiddeld?
Als ik de bedragen zie die je voor sommigen kwijt bent mogen ze toch wel minstens 10 jaar leven...