Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
...de kat laat dit toe omdat het een goedzak is...ik was er zelf niet bij maar mijn vriend heeft hem gelijk er af gehaald. 

) Roczen mocht eerst niet in de zetel van mijn 2 volwassen honden en werd door zijn bruut spel met Cita regelmatig teruggefloten (pipi overal
) Dus maar een stoffen bench opgezet voor eventueel een til-out te kunnen geven, maar hij heeft zich toch een weg in de zetel kunnen "likken", maf beest. Maar resultaat op het einde van de avond: Volwassen reu in de bench voor rust (weg van de 2 druktemakers) en Cita die telkens als ze Roczen te opdringerig vond bij in de bench vluchtte. MEt als gevolg een geftustreerde R die langs de bench tuimelde en zielig lag te "vragen" of hij er ook bij in mocht. Als Cita dan "uitgerust" was kwam ze terug de bench uit om verder te spelen en paar minuten later terug de bench in achter mijn reu te kruipen en zf en toe eens te komen piepen door het luikje.

Dus ben benieuwd hoe de foto's zijn geworden!

en hij is nog steeds geweldig
hehe nog weinig puber neigingen te zien... We zullen zo eens een stukje gaan wandelen