net ook weer even de kittens gewogen en gelijk wat fotootjes gemaakt

Deze vond ik zo schattig

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
xFioon schreef:alyel schreef:Leuke poeze!! Is dat een van kat, met de verschillende kleur ogen?
Kim, waarom heb je haar niet laten steriliseren? Weer een hoop sukkeltjes erbij...
Iets minder onaardig mag ook wel?
Roosch schreef:Hoewel de boodschap van Alyel er wellicht wat bot uit kwam, snap ik wel wat ze bedoelt.
Ook ik ben absoluut anti-pretnestjes en zie geen meerwaarde in fokken tenzij het om erg mooie katten /katten met stamboom gaat.
Maar goed, eenmaal zwanger blijft zwanger dus er valt nu toch niets meer aan te doen.
Desalniettemin hoop dat ik dat de kittens gezond ter wereld komen.
lifaya schreef:Mja veel drinken is vaak nierfalen of suikerziekte, vandaar dat ik mij zorgen maak. Maar als jullie zeggen dat het normaal is voor een kleine geloof ik dat
lifaya schreef:Haha ach het ergste wat kan gebeuren is dat je morgen een plasje of poepje vind hahafijn dat ze zichzelf al een beetje thuis begint te voelen!
Ginger heeft net weer een gigantische hoop stront in de bak achter gelaten, tijdens het poepen heeft zij het klepje opengehouden waardoor mijn hele woonkamer vergeven is van de stankman wat een stinkbom is Ginger