er bestaan wel geloof ik een paar kleine knaagdieren opvangs maar ik haal ze het liefst uit de echte rattenopvang.
Moderators: Essie73, ynskek, Ladybird, Polly, Muiz, Telpeva, NadjaNadja
Banjer schreef:Ronnie25 schreef:
Bij elkaar gezet in de kamer, paar dagen elke avond. En toen in de kooi bij elkaar het laten 'uitvechten' wie de nieuwe baas word/ of blijft. Ben er wel bij gebleven tot het rustig werd
Niet correct... Gewoon kennis laten maken op neutraal terrein.. Als dat goed gaat (kan uurtje duren, kan kwartiertje duren) in een duna en als dat goed gaat in een lege kleine traliekooi. Gaat dat goed dan kan je ze in een grotere kooi zetten en als dat gaat kan je ze er elke dag wat inrichting bij geven.. De hele intro kan een paar dagen duren... Ik heb zelf een keer een intro gehad die 2 maanden heeft geduurd... Ga vooral niet te snel
MirandaNH schreef:@lieveli: kan ook gewoon zijn dat het plas is natuurlijk, maar idd ook profirine.. zoals Saaarr vraagt, kan je iets zien? Hoor je ze meer niezen als normaal? Zie je rond de neusjes porfirine?
Banjer schreef:Zijn jullie ratjes ook zo behulpzaam met het schoonmaken van de kooi?
S_en_Z schreef:Ik ben nog op zoek naar een goedkope kooi waar ze tijdelijk in kunnen als de kooi n grote beurt krijgt en ik alles verhang... 1 van jullie een idee waar 4 ratten dus voor n uurtje (hooguit 2) in passen?
Ze groeien als kool.. De reismand is echt te klein voor alle 4 de kerels.
Die van mij hoef ik echt niet in de kooi te houden als ik er half in hang.. In t begin zijn ze nieuwsgierig.. Maar terwijl k bezig ben springen ze overal direct op, ze klimmen in m'n nek trekken aan m'n haar en m'n trui enz enz.. Kleine aapies!!
Zal morgen wat fotootjes laten zien