Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Hennos schreef:Oeh naar altijd een virus. Gelukkig hier geen last van.
Wij hebben er ook een pup bij.
Ons zelf gefokte teefje genaamd Allfa is weer terug. Haar eigenaar is heel erg ziek geworden en ligt al meer dan een maand in het ziekenhuis.
Allfa is 1,5 week bij ons nu en al volledig opgenomen in onze roedel. Ze mag dus bij ons blijven. Dan kan de huidige eigenaar als ze weer iets is opgeknapt ook afscheid van haar nemen.
Dit Allfa nu 7 maanden oud
[ [url=m/WCKvn4.jpg]Afbeelding[/url] ]
Flux schreef:Ach arme Vidar. Hopelijk wordt het met de tijd allemaal beter. Vesper heeft vanochtend ook dunne ontlasting gehad met wat slijm. Wel eetlust en vrolijk dus ik kijk even of het met morosoep wat beter wordt.
Gisteren liep ik met haar in een losloop gebied. Niet veel volk aanwezig maar af en toe leuk gespeeld met een reu. Ik liep op een breed maar modderig pad en kwam met mn laars vast te zitten in de modderDus ik riep haar terug en terwijl ze naar me kwam hoorde ze kennelijk iets want ze draaide 180 graden om en zette het op het lopen.
Dat heeft ze niet eerder geflikt en ze had nog een headstart zo ook omdat ik dus mn laars eruit aan het roppen was.
![]()
Dus eindelijk vrij en ik ren achter haar aan een hoek om en ik zie haar daar bij het water met een labrador spelen. Het bazinnetje van de lab helemaal in tranen terwijl ze de twee aan het filmen was. Ik dacht echt wat krijgen we nouDus ik al beginnen met de al gehate woorden "Sorry hoor..." maar zij kwam naar me toe en riep "Kijk hem nou! Hij speelt weer!!"
Bleek de hond 13 jaar oud te zijn en sinds 2019 aan de gebapentine te hebben gezeten voor pijn/hernia/atrose. Hij had op het randje van de dood gelegen en werd almaar zieker. Dierenarts zei dat ze afscheid zou moeten nemen. En toen heeft ze bij wijze van laatste poging de hond van de brok af gehaald en vers beginnen te voeren. En dat doet ze nu bijna een jaar en de hond is van alle medicatie af , een stuk afgevallen en helemaal blij. Ja, af en toe wat stijf maar hij wil weer en gaat weer.
Ik vond het zo'n speciale ontmoeting dat ik het Vesper maar vergeven heb