tinker_sally schreef:[ [url=m/wjV3K2.jpg]Afbeelding[/url] ]
Ze heeft de kleur van paps meegekregen.
En hopelijk krijgt ze ook de twee gekleurde ogen van hem mee.
Ik moet Zoë gelijk geven en met de foto erbij bevestigd dat. Dit is geen Keeshond.

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
PSvanLot schreef:Ik heb nog een vraag aan de versvlees voerders (ja ik weet dat ik veel vragen stel)
De ene zegt: pups moeten tot ongeveer een jaar puppyvlees eten voor een goede verhouding calcium/forsfor verhouding. De ander zegt (oa fokster) gewoon alles door elkaar geven, dat is goed voor hem.
Wat zeggen de experts hier?
PSvanLot schreef:Ik heb nog een vraag aan de versvlees voerders (ja ik weet dat ik veel vragen stel)
De ene zegt: pups moeten tot ongeveer een jaar puppyvlees eten voor een goede verhouding calcium/forsfor verhouding. De ander zegt (oa fokster) gewoon alles door elkaar geven, dat is goed voor hem.
Wat zeggen de experts hier?
Kaus schreef:Vind de speeltjes die Cody voor zijn verjaardag heeft gekregen wel wat karig hoor...![]()
Niet normaal zoveel speeltjes
Kiimm_ schreef:Kaus schreef:Vind de speeltjes die Cody voor zijn verjaardag heeft gekregen wel wat karig hoor...![]()
Niet normaal zoveel speeltjes
Maakt het gevoel het beter als ik je vertel dat hij de hoeveelheid van de foto ook in zijn speelgoedbak heeft en diezelfde hoeveelheid ook nog in een reservebak waarmee we afwisselen?
Kiimm_ schreef:Als pup hebben ze het bloedprikken echt verpest bij Cody. Ze hebben toen in beide voorpoten en in de nek meerdere keren mis geprikt, sindsdien mogen anderen niet echt meer aan zijn voorpoten zitten.
We zijn overgestapt naar een andere vestiging en daar gaan ze op zo'n fijne manier en met veel geduld en tijd met hem om, hij is veel meer ontspannen. Bloedprikken is nu ook zonder drama en spanning verlopen. Hij was een stoere kerel
[ Afbeelding ]
PSvanLot schreef:Kiimm_ schreef:Net gebeld. Ze hebben breed getest en alles was goed, behalve de schildklier waarden, die zijn laag. Ze gaan nu onderzoeken hoe de TSH waarde is.
Ik weet niet of het bij honden hetzelfde werkt als bij mensen, maar een lage schildklierwaarde levert bij mensen te weinig energie.