Een nieuwe kat in 2020, wie nog meer?

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

xoranlover

Re: Een nieuwe kat in 2020, wie nog meer?

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-12-20 18:47

Hier zijn de katers gisteren gecastreerd en volgende week gaat de eerste weg.
Ik heb 2 hele gave schommelmanden gekocht.
En verder duimen we dat we 10 januari naar show mogen.

Mijn lieve meisje:

Afbeelding
Afbeelding

Yvankaxx

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-12-20 18:48

Afbeelding
Fido zijn eerste kerstboom... ik ben benieuwd <|-
Hij groeit als kool, gaat al richting de 4kg

Moon_light94

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-12-20 20:49

Haha, laat ie de kerstboom met rust? :D

Kanji91

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-12-20 10:32

Oeh kerstboom. Durf ik hier kog niet aan :')

Hier helaas slecht nieuws. Alles leek goed te gaan op scheef kopje na (kan tijd duren voor normaal) vanochtend kwam hij niet naar de deur maar bleef op de bank. Dat klopt al niet. Heeft in de keuken gepoept. Nog nooit gedaan. En z'n hoofdje gaat weer alle kanten op. Morgen weer afspraak gemaakt. Nu wel bij de DA die hem geopereerd heeft. Maar ik voel me zo klote.. Arm beestje

Afbeelding

Yvankaxx

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-12-20 12:11

De kerstboom staat nog! Voor nu eerst nog wel de deur dicht als we er niet bij zijn.

Wat vervelend kanji! Hopelijk valt het wel te verhelpen.

Fireheart

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-12-20 12:15

Hier gaat het goed. Gaia en Coco gaan ondertussen ook samen door één deur dus die zijn elke dag heerlijk samen aan het spelen <3.
Ik mag haar alleen nog steeds niet aanraken helaas.

Gaia zelf is gewoon heerlijk stout, echt een kitten :') ze heeft ook de hamster ontdekt.
Afbeelding

Jij durft Yvanka, een kerstboom :D gelukkig staat ‘ie nog!

Het zit echt niet mee he Kanji :(:) wat een zorgen telkens.

Moon_light94

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-12-20 13:09

Oh Kanji, wat naar weer :(:) Hopelijk knapt hij snel op!

Haha, die kat bij de hamster! Die is toch wel interessant!

Kanji91

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-12-20 08:47

Dankjullie! Zo naar de dierenarts. Hij ligt nu onderin de krabpaal en wil er niet uit. Vannacht en gister ook overgegeven. En zo futloos. Zo niet hem. Vorige keer was hij ook gewoon alert enzo. Nu totaal niet.. Blij dat deze kliniek elke dag open is en ik gister kon bellen en nu als eerste bij hem aan de buurt ben..

Afbeelding
Tobi voelde het gister ook goed aan. Mikki zat tegen de stoel aan. Maar wankel. Gaat hij ervoor/tegen aan zitten.. Zelfs toen ik beneden kwam bleef hij zitten. Normaal rent hij ook naar me toe. En met eten bezig in de keuken. Braaf blijven zitten. Tis toch ook wel een schat voor z'n zieke broertje <3

Katten en hamsters zijn altijd leuk samen :p nja met glas/kooi er tussen xD
Ze houdt zichzelf iig lekker bezig ze :+

Nientsje

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-12-20 10:29

Ocharme Kanji, wat ontzettend zuur. Hopelijk kan de dierenarts de schat goed behandelen.

Wat een schatje Fireheart.

Ik baal ook als een stekker. Emori kreeg na de sterilisatie een bult. Ik de opvang en eigen dierenarts gebeld. Zou een reactie zijn op de hechtdraad ging wel weg.

Bultje werd wel kleiner, maar ging helaas niet weg.

Het zat me dwars en het bleef me dwars zitten. Had inmiddels beide meermaals gebeld en steeds hetzelfde. Ik voelde aan mijn water dat het niet klopte. Dus de dierenarts opnieuw gebeld, dese keer wilde ik gewoon dat ze werd gecontroleerd.

En jawel ze heeft toch een breukje... zucht... eentje van 2-3 mm waar wat buikvet doorheen komt. Ze gaven aan dit niet te opereren en ik moest het maar in de gaten blijven houden. Veel katten hebben dit en in deze gradatie is het meer cosmetisch. Maar 100% garantie is er nooit.

Maar wat baal ik hier van. Heb direct gebeld toen ik de bult zag... Dus het had gecorrigeerd kunnen worden. Nu zit arme Emori aan het breukje vast :(:) gelukkig heeft ze zelf geen last, ik hoop ook dat het zo blijft.

Kanji91

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-12-20 11:22

Dankje. Helaas terugval. Ab kuur was te kort. Nu dus voor 20dagen extra gekregen. En iets tegen de misselijkheid. Heenweg was best eng. Zo rustig dat ik bang was die ie er tussenuit zou glippen. Hij zou morgen iig al een stuk beter moeten zijn. Merk wel dat iedere dierenarts gek op ze zijn. Iedereen geeft nog een extra knuffeltje. Ze zijn gewoon te aanhankelijk <3

Ohh wat balen zeg! Goed dat je je gevoel volgde en eisde voor een controle! Alleen balen zeg dat ze niet meteen luisterde.. Had indd fijn geweest als het verholpen kon worden.. Hopelijk blijft het hierbij en word ie niet groter.

Moon_light94

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-12-20 11:38

Oh Kanji dat is eng he! Onze kater schreeuwt moord en brand altijd in de auto, maar 1 keer was ie echt flink ziek. 0 mauwen en heel stil. Doodeng.

Hopelijk slaat de AB snel weer aan :)

Nientsje: wat balen! Tis inderdaad wel zo dat ze er meestal geen last van hebben, maar snap wel dat je baalt.

Kanji91

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-12-20 11:59

Dit is dus ook zo een kat... En de geluiden die hij dan soms maakt :+ maar nu... amper tot geen mauw. alleen maar slapen.. heel af en toe bewegen... Echt heel eng.. Op de tafel bij de dierenarts deed hij ook amper...lag maar. niet staan.. Nu iig pijnstilling en iets tegen de misselijkheid gehad. net AB pil gegeven met mini beetje eten. over uurtje denk ik weer een klein beetje...

En ik hoop het... Zn broertje wilt nu spelen :') Mjah 1 beweging en Mikki ligt om.. dus dat moet ik even proberen te voorkomen...

Nientsje

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-12-20 12:28

Jakkes Kanji... niks aan zoiets. Hopelijk slaat het deze x goed aan.

Ja precies dat dus, ze hadden het prima toen al kunnen verhelpen... nu moet je heel Emori weer opensnijden om dat te doen.
Ik heb met de opvang afgesproken (die had ik na mijn dierenartsbezoekje meteen gebeld) dat als ze toch last krijgt dat hun dierenarts haar zal helpen ivm de kosten.

Want is geen goedkope operatie. Helemaal niet voor iets wat niet had gehoeven :+

Ze waren wel blij dat ik wel hun heb geupdate. Ze snappen dat ik er van baal.

Maar ze is zo leuk :+: <3
Afbeelding

Isabel_k

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-12-20 10:00

He wat naar. Hopelijk voelt hij zich nu beter.

Bij mij was Pjotr ook ziek. Het was letterlijk en figuurlijk een oliebol. _O- Nu kan ik erom lachen maar toen vond ik het écht niet grappig. Gelukkig is hij na diareeremmers en probiotica snel weer aan de beterende hand. :D

Ik vond het vooral ook sneu dat hij zich natuurlijk niet helemaal top voelde en het liefst heel de tijd op schoot lag maar dat niet mocht omdat hij écht te vies was. :(:)

Kanji91

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-12-20 11:34

Mikki is al een stuk beter! Weer stuk actiever en weer een goede eetlust. Wel ofc nog wankel. Maarja, dat zal nog wel even duren voordat dat goed is...
Weet je wat grappig bij hem is? altijd rond 22.00 is het knuffel tijd. Ookal ligt hij heerlijk op schoot te slapen. Zodra het rond 22.00 is komt hij naar je gezicht toe om te knuffelen <3

Aaahh arme Pjort. Had hij er ingerold ofzo? :+ Iig niet fijn nee. zou ik dan ook niet op schoot willen xD

Nietsje. Wat is ze leuk zeg!

Edit.. Zo actief dat ik met hem ging spelen en m'n vinger nu open ligt xD oeps..

Isabel_k

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-12-20 19:33

Fijn dat het al beter gaat!

Ik heb geen idee wat hij had gedaan. Hoef ik niet perse te weten. Ik zag het resultaat. :')

Evita heeft ook zo haar gewoonten inderdaad. Heel grappig. Pjotr totaal niet. Elke tijd is knuffeltijd in zijn ogen. O:) Evita komt bewust als ik half in slaap ben en half niet. Ze ligt graag in je buurt maar wordt niet graag geaaid dus dat lost ze zo op. _O-

Kanji91

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-12-20 23:40

Soms is het indd beter om het niet te weten :')

En slimme dame!

Meestal ligt Tobi er alleen in. Vanavond lagen ze er met z'n 2e in. Ze kijken zo schattig <3
Afbeelding

Moon_light94

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-12-20 23:47

Ohhh, wat een lieve foto <3

xoranlover

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-20 21:54

Wat is het stil bijna tijd voor een 2021 topic.
Afbeelding

Captain

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-20 22:04

Oh wat een heerlijke foto!! <3

xoranlover

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-20 22:16

Captain schreef:
Oh wat een heerlijke foto!! <3

Dank je :)

Captain

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-20 22:30

Wij gaan na de verhuizing in januari kijken voor een derde kat, en dan hopelijk ergens volgend jaar ook een puppy! <3

xoranlover

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-20 22:39

Oh wat leuk! Nishi zal volgend jaar nog een nestje mogen krijgen. En ik hoop dat ze dan een somali poesje geeft wat ik kan houden.

Kanji91

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-12-20 12:13

Captain schreef:
Wij gaan na de verhuizing in januari kijken voor een derde kat, en dan hopelijk ergens volgend jaar ook een puppy! <3

Oohh wat leuk!!! Hier opzoek naar een huisje. Maar als ik die eindelijk vindt (wachtrij...) dan wil ik ook weer een hond <4
Voor wat voor een kat en pup gaan jullie kijken?

Iedereen fijne feestdagen en hopelijk een beter nieuw jaar gewenst <3

Moon_light94

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-12-20 13:32

Fijne feestdagen!
Afbeelding

Hier ook alles nog goed! Onze webshop is nu een maandje open en al leuke bestellingen gehad.
De katten vinden het fantástisch, want die mogen alles testen :’)