Ik had vandaag een kleine aanpassing aan het hok gedaan en toen kwam ik er achter dat 1 tunnel van hem een soort plas plek was geworden

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Gwenvd schreef:Ja ik vind dat ze eens mooie plastic wielen moeten maken die passen in een scape![]()
Wat is ook alweer een goed gewicht voor een hamster?
__Sannne schreef:Pff ik ben even helemaal klaar met het houden van hamsters. Net Muis dood gevonden in zijn hok. Nog geen 4 maanden oud geworden. Hij was de laatste dagen ineens heel actief overdag, maar verder totaal geen tekenen van ziekte of iets. Ben er kapot van.
__Sannne schreef:Pff ik ben even helemaal klaar met het houden van hamsters. Net Muis dood gevonden in zijn hok. Nog geen 4 maanden oud geworden. Hij was de laatste dagen ineens heel actief overdag, maar verder totaal geen tekenen van ziekte of iets. Ben er kapot van.
__Sannne schreef:Bedankt allemaal. Ben er nog steeds naar van. Mijn vriend en ik zijn dit weekend twee nachtjes weg geweest wat erg fijn was, maar in zo'n leeg huis terugkomen hakt er wel even in. Het was zo'n lief, nieuwgierig en braaf hamstertje geworden die ontzettend op ons gericht was. Veel te vroeg overleden. Heb het er echt moeilijk mee..