https://www.facebook.com/pg/specialmuch ... 7030617735
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
xDenies schreef:Ik denk dat we dan op iets anders doelen. Mijn merrie is verre van nerveus. Heb er maanden niet op gereden en kan opstappen en wegrijden. Ik vind mijn Border Collies ook niet nerveus, al krijgt het ras al snel die stempel.
suze_ schreef:xDenies schreef:Ik denk dat we dan op iets anders doelen. Mijn merrie is verre van nerveus. Heb er maanden niet op gereden en kan opstappen en wegrijden. Ik vind mijn Border Collies ook niet nerveus, al krijgt het ras al snel die stempel.
Ow zo bedoelde ik het ook niet hoor denies. Meer van koudbloedjes zijn over t algemeen wel nuchterder maar dat kan zo per paard/hond en ras ook verschillen natuurlijk of van wat je zelf hebr ervaren
Kaus schreef:Punjab, dat zou inderdaad een flinke uitdaging zijn. Ik zit zelf ook met dat ik graag loopeendjes wil als we een mooie tuin hebben. Maar daar durf ik ook niet zo goed iets van een windhond bij te hebben. Dat wordt dus ook even afwegen.
Simoonzel schreef:@ Skippy Eerlijk... Iedereen die ik ken die een beagle heeft gehad vroeger zegt "Nooit meer een beagle"
DatBenIkNou schreef:Ik heb nu ruim 8 jaar een uitlaatservice en daardoor bekend met veel verschillende rassen. Al 13 jaar zelf alleen Labradoodles en wil niks anders. Gelukkig in verschillende maten dus op mijn scootmobiel mag dan een mini Labradoodle mee.