https://www.facebook.com/pg/specialmuch ... 7030617735
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

xDenies schreef:Ik denk dat we dan op iets anders doelen. Mijn merrie is verre van nerveus. Heb er maanden niet op gereden en kan opstappen en wegrijden. Ik vind mijn Border Collies ook niet nerveus, al krijgt het ras al snel die stempel.
suze_ schreef:xDenies schreef:Ik denk dat we dan op iets anders doelen. Mijn merrie is verre van nerveus. Heb er maanden niet op gereden en kan opstappen en wegrijden. Ik vind mijn Border Collies ook niet nerveus, al krijgt het ras al snel die stempel.
Ow zo bedoelde ik het ook niet hoor denies. Meer van koudbloedjes zijn over t algemeen wel nuchterder maar dat kan zo per paard/hond en ras ook verschillen natuurlijk of van wat je zelf hebr ervaren
Dankjewel voor je uitleg!
Wel een grote vangst voor de eerste keer!
Ik vind aussies mooie honden, leuk hoe baasgericht en leergierig ze zijn maar veel te fel voor mij. Nu ken ik ook wel wat zachte karakters binnen het ras maar die zijn wel in de minderheid dus dat durf ik niet aan. En dan kan ik minder tutten en liggen er haren in mijn huis natuurlijk.
Zo'n trut ben ik dan wel weer!

:
dwergpoedels zijn idd niet altijd even makkelijk. Ik heb gioia vrij streng op moeten voeden, zodat de rest niet zo streng hoeft te zijn. En nog mag ze niet bij kinderen als ik erbij ben omdat ik haar niet vertrouw.
. Iedereen heeft zich toen kapot gelachen haha. Kaus schreef:Punjab, dat zou inderdaad een flinke uitdaging zijn. Ik zit zelf ook met dat ik graag loopeendjes wil als we een mooie tuin hebben. Maar daar durf ik ook niet zo goed iets van een windhond bij te hebben. Dat wordt dus ook even afwegen.
Simoonzel schreef:@ Skippy Eerlijk... Iedereen die ik ken die een beagle heeft gehad vroeger zegt "Nooit meer een beagle"
Ik herinner me vooral een zomer dat ik ontzettend ziek op bed lag, en die beagle elke dag stiekem de trap op kwam om bij mij te kunnen liggen. Was niet eens mijn eigen hond, maar ze voelde heel goed aan dat ik me niet ok voelde. Daardoor kan ik beagles echt wel waarderen vanwege hun lieve karakter. Maar qua opvoeding valt er niet zo veel mee te beginnen. Als je op een hondenschool ermee aankomt, zien ze je liever weer gaan vaak haha. (nou is dat mij erg bekend, ik ben bij een paar hondenscholen op voorhand afgewezen toen ik zei dat ik met een podengo-mix wilde komen.DatBenIkNou schreef:Ik heb nu ruim 8 jaar een uitlaatservice en daardoor bekend met veel verschillende rassen. Al 13 jaar zelf alleen Labradoodles en wil niks anders. Gelukkig in verschillende maten dus op mijn scootmobiel mag dan een mini Labradoodle mee.