Jinn is helemaal binnenste buiten gekeerd. Z'n schouders, ellebogen, voorpoten, voorvoetjes, gehele rug en z'n achterhand en heupen. Dus echt alles.
Jinn kreeg een klein roesje en foto's maken. Eerst z'n schouders want ik dacht zelf dat daar de artrose zat maar er was helemaal niks te zien. Toen door naar z'n rug en achterhand/heupen. Ook daar was helemaal niks op te zien. Zelfs geen mini spondylose of slechtere heupen dan jaren geleden. Niks aan de hand.
Toen de voorpoten en ellebogen. Ook niks aan de hand en toen zei de dierenarts dan gaan we ook nog ff de voorvoetjes doen want daar komt het bij de Border Collie nog wel es voor. Zo gezegd, zo gedaan en inderdaad, heel minimaal artrose, echt heel minimaal maar er zat wel iets. Dat zou zijn kreupelheid kunnen veroorzaken maar het is zo minimaal dat ie er aan twijfelde.
Het goede nieuws is dus dat Jinn z'n lichaam nog zo goed in elkaar zit, alleen z'n voorvoetjes iets, maar daar kan die gewoon om blijven hooperen.
Het slechte nieuws is, waar komt die kreupelheid dan vandaan?
Daar ga ik even over nadenken welke stappen ik ga ondernemen en wat het beste te doen.

Spoiler:
Bericht staat ook op mijn FB
Bericht staat ook op mijn FB