Ja, echt een opluchting en zeker met deze hitte! Ze is ongeveer 5 km verderop aan komen vliegen bij iemand. Die had een oproep geplaatst en aan de hand van het ringnummer kon de eigenaresse bewijzen dat het haar vogel is. Ze is goed gezond maar had wel heel erg honger. Ik denk dat ze de aankomende dagen wel even moet bijkomen van het avontuur!
Ik ben zelf ook opgelucht. Je kunt weinig doen maar toch zit je er continu mee in je hoofd. Zo blij dat ze gevonden is!
Bijgelezen.....nog gecondoleerd met het verlies van Phoenix en Halo , tranen met tuiten hier. Je strijd met Halo had ik ook helemaal gevolgd en was zo blij dat ze het redde en dan op deze manier verliezen is zuur. Gelukkig zijn de jongen allemaal mooi groot geworden en fijne nieuwe huisjes gevonden!
Jeetje Zigranta, dan heb je flink doorgelezen! Ja, het is heel heftig geweest en het begint nu eigenlijk pas te landen dat ik ze allebei kwijt ben. Maar met de kleintjes gaat het gelukkig goed!
Karuna: Ze hebben het erg zwaar. Ik probeer ze zoveel mogelijk te ontzien en zorg dat ze ruim voldoende water etc hebben. Gelukkig nog maar 1 dagje en dan hebben we het gehad!
We hebben wel een sprinkler installatie die we op de voliere kunnen monteren zodat het een soort van regen geeft. Maar dan gaat de luchtvochtigheid ook omhoog en ik ben bang dat ze het daarna nog warmer en benauwder krijgen. Ze zitten nu al met hun vleugels wijd te hijgen